וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן שהסתבך: מפקד תחנת חיפה בפועל הואשם בקבלת דבר במרמה

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 9:34

סגן מפקד תחנת חיפה, המשמש מפקד התחנה בפועל, מואשם בקבלת דבר במרמה, סיוע להתחזות לאחר ושיבוש מהלכי משפט. לפי כתב האישום, הקצין סייע לזוגתו להתחזות על מנת לברר את פרטי כרטיסי האשראי של אשתו. עורך דינו: "פרי של מאבק גירושין קשה וחריף"

סגן-ניצב עמית פולק, מפקד תחנת חיפה בפועל הואשם היום (חמישי) בגין קבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר, יחד עם תושבת קריית אתא שהואשמה בגין איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. השניים, שניהלו קשר רומנטי, הואשמו גם בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, סגן מפקד תחנת חיפה המשמש מפקד התחנה בפועל, ניהל רומן עם הנאשמת במקביל לארבעה קשרים רומנטיים נוספים. הקצין היה בתהליכי גירושין.

הנאשמים שיתפו פעולה בהתחזות בפני חברות האשראי של אשתו של הקצין, כדי לברר אילו כרטיסי אשראי יש ברשותה. הנאשמת, אישה בת 40, הייתה מתקשרת לשאר הנשים איתן פולק היה בקשר רומנטי, לעיתים מזדהה כאשתו, ומאיימת עליהן שאם לא יסיימו את הקשר היא תחשוף אותן.

"מדובר בכתב אישום שהוא פרי של מאבק גירושין קשה וחריף של גרושתו של פולק נגד מושא קנאתה העזה", אומר עורך הדין משה גלעד, המייצג את פולק יחד עם עורך הדין זיו גלעד. "צר לי מאוד שהפרקליטות לא השכילה להבין שלא כל דבר בעולם הזה הוא פלילי או לא פלילי. בתיק כזה לא היה צריך להגיש כתב אישום כלל".

עמית פולק, סגן מפקד תחנת חיפה במשטרת ישראל. דוברות משטרת ישראל
ניהל חמישה רומנים במקביל. סגן ניצב עמית פולק/דוברות משטרת ישראל

בנוסף, הדגיש כי "סנ"צ פולק הינו קצין בכיר, סגן מפקד תחנת חיפה, יש לו הרבה זכויות, הוא יילחם בבית המשפט על חפותו וממה שאני מכיר, קיים יותר מסיכוי סביר שכתב האישום הזה יתפורר". עורך הדין הזכיר גם כי מלכתחילה היו בכתב החשדות אישומים רבים יותר וקשים יותר, אך "בתום שימוע כתב האישום רוכך בהרבה וירדו ממנו חמישה אישומים".

לוואלה! נודע כי המשטרה מינתה אמש את סגן-ניצב חיים עזרן, שבשגרה משמש כקצין אג"מ מרחב אשר, כממלא מקום מפקד תחנת חיפה שנותרה ללא מפקד וללא סגן. הכוונה היא שיישאר בתפקיד עד מינוי מפקד תחנה קבוע.

בצהריים, בעקבות הגשת כתב האישום נגד סגן-ניצב עמית פולק, החליט מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי יחד עם מפקד המחוז, ניצב יורם סופר, על סיום תפקידו המידי ומהמשטרה נמסר כי במקביל עם קבלת החומר בעניינו ישקלו נקיטת צעדים מנהליים כמקובל.

"כארגון אוכף חוק, לא נאפשר כל חריגה מהנורמות והערכים שחרטנו על דגלנו", מסר המפכ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully