וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים הענישו את בתם "המרדנית" - ושלחו אותה לשרוד באי בודד

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 21:12

בת ה-13 סיפרה שנשלחה לאי בודד עם ביסקוויטים ומים ונאלצה לשרוד שם יומיים שלמים לפני שהצליחה לאתר חילוץ. הוריה דיווחו כי הילדה סירבה ללכת לבית הספר ונשלחה לאי כדי שתקבל "שיעור על החיים ותתבגר"

הורים נטשו בת 13 על אי בודד/star星视频

גיל ההתבגרות עשוי להיות לא פשוט עבור מתבגרים ויותר מכך עבור הוריהם. במקרה שהסעיר בשבוע שעבר את סין, הורים נקטו בצעד קיצוני למדי בניסיון לחנך את בתם הסוררת, כשבמקום לשלוח אותה לחדרה - הם שלחו אותה לאי בודד כדי שתלמד שיעור לחיים ותתבגר.

בת ה -13 חולצה מהאי בשנדונג, סין, לאחר שסימנה לדייג שעבר באזור. היא נשלחה לאי הבודד על ידי אמה ואביה, לאחר שלהם נמאס ממה שהם כינו "התנהגותה המרדנית". לכאורה הם רצו ללמד את הילדה שיעור על קושי ומצוקה, עקב כך שהיא סירבה ללכת לבית הספר ונשארה כל היום סגורה בחדרה. הם חשבו שזמנים נואשים מובילים לצעדים נואשים - וההורים נקטו בדיוק באחד כזה.

בת 13 נענשה ע"י הוריה ונותרה לשרוד לבד באי בודד. China Press, צילום מסך
הילדה המסכנה נותרה על האי הבודד עם ביסקוויטים ומים/צילום מסך, China Press

האי ממוקם במרחק קילומטר מחופי העיר רושאן והוא נותר נטוש שנים רבות. אין בו מים זורמים או חשמל. הילדה העבירה יומיים באי (יחד עם מומחה הישרדות שהוריה צירפו אליה) לפני שהצליחה ליצור קשר עם הדייג שדיווח למשטרה על המקרה.

כשהגיעו השוטרים סיפרה להם הילדה שהיא מתקשה לשרוד באי על מים וביסקוויטים, כך דווח ב-China Press.

צפו ברגעי החילוץ

היא אמרה לשוטרים: "אני באמת לא יכולה לסבול את זה. הם אילצו אותי לשרוד באי נטוש. יש לי רק מים וביסקוויטים. לא הצלחתי להבעיר אש. בבקשה קחו אותי לחוף".

המשטרה יצרה קשר עם ההורים והורתה להם לקחת את בתם המבוהלת הביתה. בעל כורחם הם הסכימו לעשות זאת, אך ציינו כי הם מאמינים שהיומיים האלה באמת הצליחו לבגר אותה קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully