וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה סרטון של האב שותה יין עם אשתו - ונתבעת על לשון הרע

סכסוך גירושים במזרח י-ם הוביל להפצת סרטון של אב המשפחה שותה יין, דבר המנוגד להלכה המוסלמית, על ידי כלתו לשעבר ואביה, שהדליפו את הסרטון מקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. בשל כך הוגשה תביעת לשון הרע על סך 300 אלף שקלים: "גרם להשפלתו ופגיעה בשמו בחברה הערבית"

סכסוך גירושים בשכונת בית חנינא בירושלים מגיע לבית המשפט, לאחר הפצתו של סרטון בו נראה אב המשפחה פותח בקבוק יין עם אשתו - דבר האסור לפי ההלכה המוסלמית. הסרטון הופץ על ידי כלתו לשעבר ואביה, שהדליפו את הסרטון מקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. אבי המשפחה תובע פיצוי על סך 300 אלף שקלים בגין פגיעה בשמו הטוב של המחותן לשעבר שגרם "להשפלתו ופגיעה בשמו מול אנשי החברה הערבית המוסלמית", לדבריו.

לפי כתב התביעה, בני הזוג היו נשואים במשך כשלוש שנים. לאחר שהשניים ביקשו להתגרש, פנה אבי החתן לחברו, מר חאג' אל-עזאם, איש דתי מוכר בירושלים, כדי שיהיה מגשר של השניים, במטרה להימנע מגירושים.

כאשר חאג' אל-עזאם פנה למשפחת האישה כדי לברר את הסיבות לגירושים, תקף אביה את משפחת בעלה וטען כי הם "משפחה חסרת דת ותרבות, משפחה של אלכוהוליסטים". חאג' אל-עזאם הגיב כי הוא מכיר את משפחת הגבר קרוב ל-40 שנה, ותיאר אותם כמשפחה מתורבתת, דתית ובעלת מוסר.

עבודות לגידור בור המים בבית חנינא  לאחר מותו של קייס אבו רמילה שנמצא מת בקרקעית הבור. ., אתר רשמי
"אם אדם לא מרגיש נוח בין בני משפחתו, היכן הדבר אפשרי?". בית חנינא/אתר רשמי, .

כדי להוכיח את הטענות, האישה ואביה שלחו למגשר סרטון מקבוצת הוואטסאפ המשפחתית של בעלה שנקראת Modern Family, בה נראה אבי הבעל פותח בקבוק יין יחד עם אשתו ובנו, בשנת 2017. בקבוצה היו חברים בני משפחה מדרגה ראשונה בלבד.

בתגובה למעשה, הגיש אבי המשפחה תביעת לשון הרע ופגיעה בפרטיות על סך 300 אלף שקלים כנגד הגרושה ואביה. "אם אדם לא מרגיש נוח בביתו ובין בני משפחתו, היכן הדבר אפשרי?", נכתב בכתב התביעה. "שליחת הסרטון מצביע על כוונת הנתבעים לעוות את תמונת התובע מבחינה דתית ומוסרית ולגרום לו למבוכה והשפלה בפני חבריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully