וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של בת ה-13 שנאנסה במלונית הקורונה לקראת עדותה: "היא לא הצליחה להירדם בלילה"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:35

הנערה תעיד במשפטו של ירין שרף, הנאשם שאנס אותה, בדלתיים סגורות. אל מחוץ לבית המשפט הגיעו עשרות נשים וגברים, המפגינים כאות הזדהות עם הנערה שנפגעה. אמה: "הילדה שלי מקבלת המון כוח מהמשפחה שלה, אבל יש לה פוסט טראומה. זה הפחד הכי גדול של כל אמא"

משפטו של ירין שרף, הנאשם שאנס בת 13 במלונית קורונה, יימשך היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כשבמרכז הדיון תעיד הנערה בדלתיים סגורות. אל מחוץ לבית המשפט הגיעו עשרות נשים וגברים, המפגינים כאות הזדהות עם הנערה שנפגעה.

אמה של הנערה גם הגיעה למקום. אף היא לא הורשתה להיכנס לבית המשפט. "העדות שלה בינתיים קולחת והולך לה טוב, מקווה שככה זה יימשך", אמרה האם לוואלה!, "הילדה נתמכת ומקבלת הרבה חום ואהבה. אבל התופעות מגיעות אחר כך, אני מבינה את זה יותר ויותר, ככל שעובר הזמן, את הבום הגדול שזה עשה. היה לה מאוד קשה להירדם הלילה".

הפגנה מחוץ לבית המשפט בו אמורה להעיד הקטינה שנאנסה במלונית הקורונה,בימ"ש המחוזי, ת"א, 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
מפגינות מחוץ לבית המשפט, הבוקר/ראובן קסטרו

"מדובר במעמד לא פשוט ומטלטל, שמחזיר את הילדה לאותם שעות ודקות ואימה ולוקח אותה לאחור. הילדה במצב לא פשוט נפשית ופיזית ואני מנסה לייצב אותה. היא פה עם הפרקליט שלה והפסיכולוגית שלה ובעיקר עם אלוהים שישים בפה שלה את המילים הנכונות, שתצא לאור האמת. שהוא יקבל את העונש המקסימלי המגיע לו. מהרגע ששמעתי על תאריך הדיון הזה הבטן שלי מתהפכת. לא פשוט בכלל להכניס את הילדה לסיטואציה הזאת", הוסיפה.

"הילדה שלי מקבלת המון כוח מהמשפחה שלה, אבל יש לה פוסט טראומה. זה מתבטא בהקאות, פלאשבקים מתוך שינה", אמרה האם, "מהיום שזה קרה החיים שלי נעצרו". היא הביעה הערכה למפגינים שהגיעו למקום. "מדהים לראות מה קורה בחוץ, אנשים עזבו את העבודה שלהם ובאו להפגין תמיכה. זה מאוד מחזק אותי לראות את ההפגנה. זה הפחד הכי גדול של כל אמא. ראיתי באחת ההפגנות אמא עם ילדה קטנה ממש שצועקת: 'לא זה לא, איזה חלק לא הבנת מהלא' - ופשוט ירדו לי הדמעות".

בסוף חודש מרץ ביקשה פרקליטות מחוז תל אביב לתקן את כתב האישום שהוגש נגד שרף, ולייחס לו עבירות של אינוס, ובהתאם להעביר את הדיון בעניינו לבית המשפט המחוזי. בקשת הפרקליטות הגיעה לאחר דיון מחודש שערך בתיק עמית איסמן, ששימש אז כממלא-מקום פרקליט המדינה, בעקבות הביקורת הציבורית בנושא. שרף, על פי כתב האישום, תקף מינית נערה בת 13 במלונית קורונה ייעודית של משרד הרווחה בתל אביב.

תחילה, שרף נאשם בגין עבירה של בעילה אסורה בהסכמה של בת ה-13. אך בתום כמה דיונים בראשות איסמן בהם השתתפו הגורמים הרלוונטיים בפרקליטות המדינה ובפרקליטות המחוז הוחלט לשנות את הסעיפים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully