וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מחודש מאי: יותר מ-50 חולי קורונה במצב קשה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:41

שמונה חולים קשה נוספו מאז אתמול, ומספרם עומד על 53. מספר המונשמים עומד על 15, ומספר המתים מפרוץ המגיפה נותר 6,440 איש, לאחר שאף אדם לא מת ביממה החולפת. ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) נמצא חיובי לקורונה

754 בני אדם אובחנו כחולי קורונה ביממה החולפת - כך עדכן הבוקר (רביעי) משרד הבריאות. מדובר בנתון מעט גבוה יותר מאשר יום קודם לכן, אז אובחנו 730 בני אדם. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 1.45%, לעומת 1.26% אתמול.

לצד זאת, רשימת החולים במצב קשה גדלה בשמונה בני אדם, ומספרם עומד כעת על 53. זאת הפעם הראשונה מאז שמספר החולים במצב קשה גבוה מ-50. מספר המונשמים עומד על 15 בני אדם, ומספר המתים מפרוץ המגיפה נותר 6,440 איש, לאחר שאף אדם לא מת ביממה החולפת.

בתוך כך, ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) הודיע הבוקר לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שערך. הוא שהה לאחרונה במשכן ביום שני האחרון.

גריף הבהיר כי מחוסנים שהיו במגע קרוב עמו אינם נדרשים בבידוד, אך המליץ להם להיבדק לאחר 72 שעות. מי שאינו מחוסן נדרש כמובן להיכנס לבידוד.

בדיקות וחיסונים לנגיף הקורונה לילדים בכפר סבא 6 ביולי 2021. ראובן קסטרו
בדיקות קורונה בכפר סבא, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

קבינט הקורונה אישר אמש את קיצור ימי הבידוד לשבוע ימים, בכפוף לבדיקה ביום השביעי. למרות המלצת משרד הבריאות, הקבינט לא אישר את החזרתו של התו הירוק והוחלט כי תתקיים עבודת הכנה בנושא.

השרים החליטו על הגברת מאמצי ההסברה באופן רחב - בדגש על עטיית מסיכות, קבלת חיסונים והישמרות באירועים המוניים. עוד הוחלט כי משרד הבריאות ייערך להקמת מערך בדיקות מהירות שיהיו זמינות לציבור הרחב. השרים החליטו גם על הגברת דרמטית של האכיפה בגין אי-עטיית מסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully