וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת סמויה הביאה למעצרם של 16 חשודים בעבירות פדופיליה ברשת

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 18:43

בלשי ימ"ר פשטו על ביתם של החשודים בעקבות חקירה שהתנהלה על ידי הסוכנת שהתחזתה לנערה בת 13. בביתו של אחד העצורים הופעל גן ילדים. המפכ"ל שבתאי: "מי שמנצל את תמימותם של ילדים וגורם לצלקות שאין להן מרפא, סופו להיעצר ולעמוד לדין"

בלשי היחידה המרכזית במשטרת ירושלים וכוחות משטרה נוספים בסיוע בלשי שירות בתי הסוהר, עצרו הבוקר (שני) 14 חשודים בעבירות פדופיליה. המעצרים התבצעו במסגרת חקירה של סוכנת סמויה שהצליחה במהלך החודשים האחרונים לאסוף ראיות כנגד 16 חשודים בשנות ה-20 ועד ה-60 לחייהם, בגין עבירות מין חמורות ברשת, החל מהטרדה מינית וכלה בעבירות אינוס.

במשטרה ציינו כי "לפני כמה חודשים, החלה הסוכנת את פעילותה תוך ליווי צמוד של מפעילה ואנשי מקצוע נוספים תוך שפעלה לאיתור פדופילים ברחבי המרשתת כנערה קטינה כבת 13, תלמידת כיתה ז'. תוך זמן קצר החלה הסוכנת לקבל פניות במרשתת מעשרות גברים ובהמשכם החלו החשודים בביצוע עבירות מין כאמור, לרבות מעשים מגונים ועבירת ניסיון אינוס".

עוד נמסר מהמשטרה כי "במהלך ביצוע מעצרו של אחד מהחשודים, באחת משכונות העיר ירושלים, החלה במקום הפרת סדר תוך התקהלות של עשרות רבות של מתפרעים שהחלו ביידוי אבנים וחפצים לעבר כוחות המשטרה שנאלצו לפעול תוך שימוש באמצעים על מנת להשלים את משימתם. להפתעת בלשי המשטרה שביצעו את מעצרו, בביתו של החשוד מתנהל גן ילדים. החשודים הועברו לאחר מעצרם וחיפוש שנערך, לחקירה במשטרה".

אחד החשודים בפדופיליה ברשת. שלומי הלר, מערכת וואלה!
אחד החשודים בעבירות מין/מערכת וואלה!, שלומי הלר

הבוקר נערך טקס צנוע במעמד המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, במהלכו הוענקו תעודות הערכה לסוכנת ולמעורבים נוספים בפעולה.

במהלך הטקס ציין המפכ"ל כי "מדובר בהפעלה מיוחדת שמעבר לתרומתה למיגור עבריינות המין, היא בעלת חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. ר' הופעלה 5 חודשים במהלכם הצליחה להפליל 16 חשודים בעבירות מין. כמשטרה אנו רואים באותם אלה שפוגעים מינית בקטינים ברשת כמפגעים לכל דבר ועניין. מי שמנצל את תמימותם של ילדים וגורם לצלקות שאין להן מרפא, סופו להיעצר ולעמוד לדין ועל כן אנו נמשיך להשקיע את מירב המשאבים והמוחות בכדי למגר את התופעה שלצערנו הולכת ומתרחבת".

בהמשך דבריו הוסיף, "כשאני רואה את זהותם של החשודים, אנשי חינוך, עבודה סוציאלית, ממגזרים שונים בחברה הישראלית, בעלי השכלה, שעובדים בעבודות רגילות, 'אנשים מן היישוב', אני מבין שאנו חייבים להמשיך לפעול בכל הכוח עם כל מה שעומד לרשותנו בכדי להגן על ילדי ישראל".

בווידאו: סוכנת משטרתית הביאה למעצר 16 חשודים בפדופיליה ברשת/צילום: דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז ירושלים תורג'מן ציין כי הפעולה "נותנת תחושה קצת שונה, היא נוגעת יותר בהצלת נפשות, פעילות ערכית וחשובה במיוחד בזכותה מנענו והשפענו, פעילות שמצילה חיים. אני רוצה להביע הערכה רבה לסוכנת על פעילות עם המון נחישות ודבקות במשימה, אומץ לב, זה לא ברור מאליו, תעצומות נפש אדירות וההערכה היא רבה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully