וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשיג לי אקדח במחיר טוב": הצצה נדירה לעסקת מכירת נשק לעבריינים

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 16:40

שני צעירים מטירה וטובא זנגרייה הואשמו כי בזמן שאחד מהם שירת בצה"ל, הם תכננו לגנוב ולמכור שלל אמצעי תחמושת מבסיסים ולמכור אותם בסכום כולל של 173 אלף שקלים. בתכתובות ווטסאפ ביניהם נכתב בין היתר "את כל הסוגים תביא, אל תשאיר כלום"

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד שני צעירים מטובא זנגרייה וטירה בגין החזקת נשק ואמל"ח ונסיון להוציא לפועל עסקאות נשק. מדובר בעסקה שעמדה לצאת אל הפועל בסוף השנה שעברה ואם היתה מתבצעת בסופו של דבר, הרי שהקונה היה מעביר למוכר עבור כלי הנשק והתחמושת כ-173 אלף שקלים.

שני הנאשמים, קרובי משפחה - חסן נאסר, בן 20 מטירה וסאהר הייב, בן 26 מטובא. בזמן שניהלו ביניהם את המשא ומתן על עסקת הנשק היה נאסר חייל בצה"ל. הוא נעצר אחרי שהיה מעורב באירוע חטיפה באזור המרכז, ובעקבות אותו ארוע הוא שוחרר משורות הצבא.

במהלך חקירת אירוע החטיפה חשפו חוקרי המשטרה כי בשעה שנאסר היה חייל הוא ניהל מגעים עם הייב לקראת קיומה של עסקת נשק ביניהם.

כתב אישום סחר בנשק בטובא זנגריה וטירה. ללא, מערכת וואלה!
כלי הנשק שהשניים תכננו למכור/מערכת וואלה!, ללא
כתב אישום סחר בנשק בטובא זנגריה וטירה. ללא, מערכת וואלה!
חלק מכלי הנשק שנתפסו/מערכת וואלה!, ללא

בין השאר ניהלו השניים התכתבויות בווטסאפ בהן תיכננו לגנוב תחמושת מהצבא, מכל סוג שיעלה בידיו של נאסר לגנוב. בנוסף לצילומי תחמושת נאסר גם שלח תמונות נוספות של ציוד צה"לי - רובים ואקדחים, וסטים, אפודים ומחסניות".

"תביא כל דבר איתך כשאתה בא. אני אחכה לך", כתב הייב לנאסר באחת ההתכתבויות והוסיף, "כל הסוגים תביא, אל תשאיר כלום. אני לא אומר לא על כלום". עוד עולה מחלופת ההודעות בין השניים כי הייב הציע לנאסר לרכוש שני אקדחי "גלוק" במחיר של 55 אלף שקלים לאקדח ורובה M-16 במחיר של 63 אלף שקלים. הייב הגדיר את מחיר כלי הנשק ככזה שיימכר "במחיר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully