וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הבריאות על הפרצה בנתב"ג: "לא עשינו טעויות"

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 11:34

שר הבריאות ושר הביטחון ביקרו במתחם הבדיקות החדש בנתב"ג. הורוביץ דחה את הטענות כי הממשלה שגתה בהחלטות שקיבלה בפתיחת המעברים ואמר כי "סגרנו את הפרצה מול המדינות האדומות". 423 איש נדבקו מאתמול, ובוצעו כ-60 אלף בדיקות קורונה ברחבי הארץ

שר הבריאות ניצן הורוביץ ושר הביטחון בני גנץ ביקרו הבוקר (שני) במתחם חדש לבדיקות קורונה שהוקם בנתב"ג. במהלך הביקור הורוביץ דחה את הטענות כי הממשלה שגתה בהחלטות שקיבלה בפתיחת המעברים ואמר כי "לא עשינו טעויות".

מתחם הבדיקות החדש מספק עד אלף נבדקים בשעה, ויחד עם המתחם הישן מערך הבדיקות בנתב"ג יכול להגיע ל-45 אלף נבדקים ביממה. "המטרה היא לסתום את הפרצה עד שכל אחד שנכנס לישראל ייבדק, וייכנס לבידוד עד לקבלת תשובה בתוך 24 שעות".

שר הבריאות המשיך ואמר כי "כך הצלחנו למצוא את זן הדלתא פלוס ובלמנו את החדירה. סגרנו את הפרצה מול המדינות האדומות, היום אי אפשר לעלות למטוס בלי אישור, עד עכשיו זה לא היה ככה. כדי שנמשיך בלי הגבלות זה דורש אחריות אישית ואכיפה. אי אפשר להצמיד שוטר לכל אזרח".

שר הביטחון, בני גנץ, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, במתחם החיסונים המוקם בנתב"ג ע"י משרד הביטחון, 12 ביולי 2021. ניב אהרונסון
גנץ והורוביץ במתחם החדש בנתב"ג, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully