וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני חשף: הציעו לי להמשיך כיו"ר ועדת כספים כדי שנמנע בהצבעות בעייתיות לממשלה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 8:38

יו"ר יהדות התורה לא פירט אם ההצעה הגיעה טרם הקמת הממשלה או לאחר מכן, אך אמר כי "כל הזמן מנסים לשכנע אותנו לעזוב את נתניהו וללכת עם אחרים". גפני טען כי דחה את ההצעה ולטענתו לא יהיה ניתן לשתף פעולה עם הקואליציה, גם אם הממשלה תחזיק זמן ממושך יותר

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, חשף הבוקר (שני) כי קיבל הצעה מהקואליציה להמשיך לכהן כיו"ר ועדת הכספים בכנסת בתמורה להימנעות בחלק מההצבעות של הממשלה. גפני לא פירט האם ההצעה הגיעה טרם הקמת הממשלה או לאחר מכן, אך אמר בראיון לרדיו "קול ברמה" כי "כל הזמן מנסים לשכנע אותנו לעזוב את נתניהו וללכת עם אחרים". לדבריו, "זאת מציאות שאני חי איתה הרבה מאד שנים, בוודאי בתקופה האחרונה".

גפני אמר כי פנה אליו גורם בקואליציה, ובשיחה "הציעו לי להמשיך להיות יו"ר ועדת הכספים, בתנאי שאמנע בבעיות שיש מול הממשלה הזאת". גפני טען כי דחה את ההצעה. "מאד נעלבתי", הסביר. "כי האידיאולוגיה אצלנו לא נקנת בכסף".

הצהרה | יו"ר יהדות התורה, משה גפני בכנסת 8 ביוני 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"מאד נעלבתי". גפני/פלאש 90, יונתן זינדל

לטענתו, לא יהיה ניתן לצרף את יהדות התורה לקואליציה או לשתף עמה פעולה מבחוץ, גם אם הממשלה תחזיק זמן ממושך יותר. במהלך דבריו נשאל ח"כ גפני איזה ציון הוא נותן לממשלה בניהול נגד התפשטות הקורונה והשיב: "אפס". הוא תלה את החלטת הממשלה לקדם נושאים שנויים במחלוקת כמו תחבורה ציבורית בשבת בחזרתו של הנגיף וקבע כי ראש הממשלה נפתלי בנט "מסכן את אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully