וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 44 הואשם בחבלה בניידת מג"ב בעימותים עם השוטרים בדיר אל-אסד

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 22:30

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב היישוב, שחבט בניידת באמצעות אלות וכסאות, ואז פרץ את דלתה והוציא ממנה ציוד השייך למשטרה. התקרית האלימה התרחשה בזמן המהומות שפרצו במקום לאחר ששוטרים הגיעו לחתונה בשל חשד לירי

בווידאו: תושב דיר אל-אסד פורץ לניידת מג"ב ומוציא ממנה ציוד השייך למשטרה/צילום: משטרת ישראל

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה ביום חמישי כתב אישום נגד תושב דיר אל-אסד בן 44, בגין פריצה וחבלה בניידת של משמר הגבול. התקרית האלימה התרחשה ב-19 ביוני במהלך עימותים שפרצו בין תושבי היישוב לשוטרים, שהגיעו לחתונה שהתקיימה במקום בשל חשד לירי. השוטרים אז הותקפו על ידי חלק מהחוגגים ותושבים נוספים, ובהמשך אף הוצתו שתי ניידות. במהלך המהומות, תושב המקום בן 43 נפצע באורח קשה מירי.

מחקירת המשטרה עולה כי הנאשם הגיע לניידת כשההמון הרחיק ממנה את השוטרות שהיו בזירה, ויחד עם אחרים חבט בניידת באמצעות מקלות, אלות וכיסאות. מיד לאחר מכן, פרץ הנאשם את דלת הניידת והוציא ממנה ציוד ששייך למשטרה. מאוחר יותר הוחזר הציוד על ידי אזרחים אחרים שהיו במקום.

במשטרה אמרו כי "החוקרים ממשיכים בחקירת ההתפרעות באותו אירוע ופועלים למיצוי הדין עם אותם הפורעים שפגעו בשוטרים ובניידות המשטרה שהגיעו כדי לתת מענה לאירוע הירי בחתונה".

מהומות בכפר דיר אל-אסד. ., אתר רשמי
ניידת שהוצתה במהלך המהומות בדיר אל-אסד, 19 ביוני/אתר רשמי, .

"שוטרי משטרת ישראל פועלים בתוך יישובי החברה הערבית ומוזנקים לכל אירוע ירי, מצב בו שוטרים המגיעים לתת שירות לאזרחים ולשמור על ביטחונם, ומוצאים את עצמם מותקפים על ידי המון הינו חמור. משטרת ישראל תפעל במלוא הנחישות ותוך הפעלת כל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור ומעצר העבריינים, ולהבאתם לדין", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully