וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נהגת הוצאה מרכבה ונשדדה באלימות בהר חברון, מצבה קל

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 21:04

לפי המועצה האזורית הר חברון, התושבת עמדה בפקק ובסמוך למחסום מיתר ניגח את רכבה רכב פלסטיני. לאחר מכן יצאו ממנו יושביו, השליכו אותה מרכבה כשהיא מדממת ונסעו ברכב לשטחי הרשות. כוחות משטרה וצה"ל שהגיעו לזירה פתחו בסריקות אחר החשודים

תושבת טנא עומרים שבמועצת הר חברון עברה שוד אלים על ידי פלסטינים במהלכו נגנב רכבה - כל הודיעה הערב (ראשון) המועצה האזורית. לפי הודעת המועצה, התושבת עמדה בפקק ובסמוך למחסום מיתר ניגח את רכבה רכב פלסטיני. לאחר מכן יצאו ממנו יושביו, השליכו אותה מרכבה כשהיא מדממת ונסעו ברכב לשטחי הרשות. כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בסריקות אחר החשודים.

ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי אמר כי "במשך שנים אני מתריע שמעבר מיתר יוצר יותר בעיות מפתרונות. המצב שתושבת ישראלית נחלצה בנס מהאירוע, הוא מצב מסוכן, חייבים לטפל בפקק הבטחוני הזה". ראש המועצה הוסיף כי הוא "נמצא בקשר עם גורמי הבטחון בנוגע לאירוע שמתחוקר כעת ומאחל החלמה לתושבת".

אישה נשדדה על ידי פלסטינים ונפצעה בהר חברון, 11 יולי 2021. ., צילום מסך
חובשת מד"א בזירת האירוע, היום/צילום מסך, .

ארי אודס, מזכיר הישוב טנא עומרים, הגיע לזירה לאחר האירוע. הוא אמר כי "אף אחד ממאות הרכבים הפלסטינים לא נחלץ לעזרתה של מנהלת המעון. המצב שבו יום אחרי יום נוצר פקק עם מאות מכוניות מסכן אותנו ואנחנו דורשים תגובה מיידית לנושא".

  • עוד באותו נושא:
  • הר חברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully