וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הרגע האחרון: 5,176 בני אדם התחסנו בסוף השבוע

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 10:06

מבין המחוסנים, 4,873 קיבלו מנה ראשונה של החיסון והיתר מנה שנייה. 261 אובחנו אתמול כחולים, לאחר ש-0.6% מהבדיקות יצאו חיוביות. מספר החולים באורח קשה טיפס ל-44, אך מספר המונשמים נותר נמוך (12)

בסוף השבוע האחרון שבו ניתן היה לקבל את החיסונים של חברת פייזר נגד הקורונה, 5,176 בני אדם התחסנו - כך עולה היום (ראשון) מנתוני משרד הבריאות. מביניהם, 4,873 קיבלו מנה ראשונה של החיסון והיתר מנה שנייה.

בסך הכול, 261 אובחנו אתמול כחולים, כשמספר הבדיקות עמד על 50,325 ו-0.6% מהבדיקות יצאו חיוביות. מספר החולים באורח קשה טיפס ל-44. עם זאת, מספר המונשמים נותר נמוך (12). מספר המתים מפרוץ המגיפה עומד על 6,436 בני אדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיקות קורונה בכפר סבא, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני נוער רבים הגיעו אתמול למוקדי החיסון נגד נגיף הקורונה שהיו פזורים ברחבי המדינה. היה זה היום האחרון בו הנערים והנערות יוכלו לקבל את מנת החיסון הראשונה עד ספטמבר - שכן תוקפו של מלאי החיסונים הנוכחי בישראל של חברת פייזר יפוג בסוף החודש, וכך לא יהיה ניתן להספיק ולהתחסן במנה השנייה.

על כן, החל מהיום, לראשונה מאז החל מבצע החיסונים, החיסונים של חברת פייזר לא יהיו זמינים עוד למתחסנים חדשים - אלא רק לאלו הנדרשים להשלמת החיסון. מעתה, אלו שירצו להתחסן יקבלו את החיסון הדומה של חברת מודרנה.

עם זאת, החיסון לגילאי 15-12 מאושר רק עבור חברת פייזר, כך שבני הנוער שירצו להתחסן לא יוכלו לעשות זאת עד לחודש ספטמבר, אז יחל להגיע משלוח של 700 אלף מנות נוספות של חיסוני פייזר. המלאי יגיע לישראל במסגרת עסקת החילופים עם דרום קוריאה, שתקבל מישראל כמות מנות חיסון דומה עד סוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully