וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שחטף את בנו מהפגייה לפני כחודשיים - נעצר שוב בחשד שהחדיר סם לגופו של התינוק

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 12:32

המשטרה עצרה את האב, תושב בני ברק בן 34, בחשד שהכניס טיפות של חומר החשוד כקנאביס לזונדה המחוברת לבנו המאושפז בשיבא. זאת, לאחר שלפני כחודשיים הוא הוציא ללא אישור את התינוק, שאז היה בן עשרה ימים, ממחלקת הפגייה באיכילוב - והעביר אותו לאופניים חשמליים לשיבא

המשטרה עצרה הערב (חמישי) תושב בני ברק בן 34, בחשד שהחדיר טיפות חומר החשוד כסם קנאביס לזונדה המחוברת לבנו התינוק - בעודו מאושפז בבית החולים ספרא לילדים בשיבא שבתל השומר. זאת, כחודשיים לאחר שאותו חשוד הוציא את בנו, שאז היה בן עשרה ימים בלבד, ללא אישור ממחלקת הפגייה בבית החולים איכילוב בתל אביב - והעביר אותו באופניים חשמליים לשיבא.

מבית החולים ספרא בשיבא נמסר כי הם "ממשיכים לטפל במסירות בתינוק אשר הגיע אלינו לפני כחודשיים, ומשתפים פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל בכל הנדרש".

בסיום החקירה, האב החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב. עו"ד פולינה סורין, שמייצגת את האב מטעם הסניגוריה הציבורית: אמרה כי "מדובר באב מסור ביותר ששוהה ליד מיטת בנו כבר למעלה מחודשיים, וכל פעולותיו נובעות מדאגתו העמוקה למצבו של בנו. חשוב להדגיש שפעולותיו הובילו לשיפור במצבו הרפואי של הבן והוא פעל לאחר שקרא מחקרים רבים על ההשפעה החיובית של שמן הקנאביס על הפרעות נוירולוגיות מהן סובל בנו. לצערנו בית משפט השלום לא קיבל את טענותינו ואנו מגישים ערר לבית המשפט המחוזי." תחילה הוארך מעצרו בארבעה ימים, אך הוא שוחרר למעצר בית בעקבות ערר שהגישה פרקליטתו.

תושב בני ברק שהבריח את בנו מפגיעה באיכילוב בארגז של אופניים חשמליים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
האב בעת שהעביר ללא אישור את בנו בן ה-10 ימים מהפגייה באיכילוב לשיבא, מאי 2021/אתר רשמי, מערכת וואלה!
תושב בני ברק שהבריח את בנו מפגייה באיכילוב בארגז של אופניים חשמליים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
תושב בני ברק שהבריח את בנו מפגייה באיכילוב בארגז של אופניים חשמליים/אתר רשמי, מערכת וואלה!

לדברי גורמים המעורים בפרטי חקירת התקרית הקודמת, האב טען כי לא טיפלו בבנו התינוק כמו שצריך. הוא ניתק את בנו מהמכשירים אליהם חובר ובכך הביא אותו לסכנת חיים. אמו של התינוק מסרה עדות בבית החולים ולא היתה חשודה במעורבות בחטיפה.

מבית החולים איכילוב נמסר אז בתגובה כי "אב שמוכר עם רקע רפואי חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים בה הוא מאושפז, וברח עימו חרף התנגדות הצוות אל מחוץ למחלקה. הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים. בית החולים ומשטרת ישראל מיד פתחו בחיפושים ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים שיבא, שם נעצר ובנו התינוק מיד אושפז כשהוא במצב יציב. בית החולים פתח בחקירת האירוע ודווח עליו לכל הגורמים הרלוונטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully