וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפים באירוע גאווה באריאל הותקפו בגז פלפל; שלושה במצב קל

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 9:13

המשטרה מבצעת סריקות לאתר את החשודים, שנמלטו מהמקום מיד לאחר התקרית. צוותי רפואה העניקו טיפול רפואי לנפגעים במקום. עיריית אריאל: "מגנים את התקיפה האלימה והמכוערת"

בווידאו: שלושה אנשים נפצעו קל באירוע לרגל חודש הגאווה באריאל/מערכת וואלה!

שלושה משתתפים באירוע כנס חודש הגאווה באריאל נפצעו הערב (חמישי) באורח קל, לאחר שהותקפו בידי נערים שריססו לעברם גז פלפל והשליכו עליהם ביצים. מיד לאחר התקרית, החשודים נמלטו מהמקום. מהמשטרה נמסר כי שוטרים החלו בסריקות לאתרם. כמו כן, צוותי רפואה העניקו לפצועים טיפול במקום.

עיריית אריאל מסרה כי ראש העיר אלי שבירו עדכן מידית את המשטרה במעשה, וכי היא פועלת עם המשטרה בשיתוף פעולה. "העירייה מגנה בחריפות את התקיפה האלימה והמכוערת", כתבו בתגובה לתקיפה, והוסיפו כי העירייה ותושביה "לא יסבלו אלימות מכל סוג וימשיכו לאפשר לכל אחד ואחת להביע את עצמם בביטחון מלא".

אריאל: שלושה אנשים נפצעו קל באירוע לרגל חודש הגאווה 8 ביולי 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
לאחר התקיפה באירוע הגאווה באריאל, הערב/אתר רשמי, מערכת וואלה!

רן שלהבי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, טען כי אוניברסיטת אריאל והעירייה סירבו לתמוך באירוע - ובכך לדבריו נתנו גיבוי לשנאה. "מדובר בפשע שנאה נוראי שאחריו אסור לעבור לסדר היום. זו תוצאה של הסתה ושנאה חסרת גבולות כלפי חברי וחברות הקהילה הגאה ורק בשל מי שהם. אנחנו דורשים התייחסות וגינוי מראש העיר ופגישה מיידית לטיפול באלימות כלפי הקהילה הגאה בעיר. לא נשתוק ולא נפסיק למחות עד שנוכל לחיות בביטחון ובשוויון במדינה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully