וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מיליון צפיות: הרגישה אי נוחות בגרב ומצאה שם משהו מחריד

19.7.2021 / 23:13

איך אתם הייתם מגיבים? משתמשת טיקטוק מצאה יצור מחריד בגרב שלה וצרחה את נשמתה בבהלה. התגובה שלה כבשה את הרשת ורבים תהו כיצד הם היו מגיבים אם היו במקומה

מצאה משהו מחריד בנעל שלה/@zoenesquik

משתמשת טיקטוק מאוסטרליה כבשה את הרשת בצרחות שלה כשהבחינה במשהו מבחיל במיוחד האורב לה בגרב. בסרטון ששיתפה, היא נראית מנסה לפענח מדוע הרגישה כאב חד ברגלה. מהר מאוד היא מבינה שמשהו זוחל לה מתחת לגרב ופוצע אותה, אך היא מסרבת להסתכל ולגלות מה זה.

זואי, המכונה בטיקטוק zoenesquik, צילמה את עצמה צורחת באימה כשהיא מגלה כי עלוקה מוצצה את דמה. בסרטון היא נראית מרימה בעדינות את מכנסי הג'ינס שלה, מביטה בגרביה ומבינה שיצור זוחל שם. היא מסרבת להסתכל אך לבסוף מקבלת אומץ, מורידה את הגרב ומגלה פצע מדמם ועלוקה שנהנית לה מארוחת הצהריים. כשהיא מבחינה בעלוקה היא ממשיכה לצרוח את נשמתה בחוסר אונים, כשהיא אינה מסוגלת להתמודד איתה.

צפו ברגעי האימה:

לבסוף חבר של זואי נחלץ לעזרתה ומצליח להעיף ממנה את העלוקה שנוחחת על השטיח. להפתעת הצופים, זואי חוזרת אל זירת האירוע, מרימה את העלוקה בעזרת מפית ומציגה אותה למצלמה.

הסרטון זכה לכמעט 20 מיליון צפיות, כשרבים ריחמו על זואי והתעקשו שהתגובה שלהם הייתה אפילו חריפה יותר אם זה היה קורה להם. "אני הייתי מאבד הכרה במקום", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה כל כך מפחיד שאני מצטער שהיית צריכה לעבור את זה. באמת". אחד אחר כתב: "אני לא חושב שהייתי מצליח להתגבר על הדבר הזה מבחינה נפשית". אדם נוסף כתב: "אם אתם חושבים שזו תגובה מטורפת, אתם לא הייתם רוצים לראות את התגובה שלי". משתמש אחר כתב: "בסטי, העובדה שהצלחת גם להרים אותה אחר כך? חזק ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully