וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא הואשמה ברצח אחותה בחדרה: תקפה בחפץ מחשש שתשאירה לגור לבד

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 14:34

כתב אישום הוגש נגד יהודית מרר, תושבת אור עקיבא בת 73, בגין רצח בכוונה תחילה של אחותה זריפה מאמוס בת ה-78 בדירתה בחדרה. כתב האישום מגולל את רצף האירועים שהתרחשו לפני כחודש, אז היכתה מרר את מאמוס בכלי מאורך בעודה יושבת בחדר השירותים

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד יהודית מרר, תושבת אור עקיבא בת 73, בגין רצח בכוונה של אחותה זריפה מאמוס בת ה-78 מחדרה. האירוע התרחש בדירתה של הנרצחת ברחוב הנרייטה סולד בחדרה, לפני כחודש.

מכתב האישום עולה כי הרקע לרצח הוא ככל הנראה מתח שנבע מחששה של מרר שאחותה, שאירחה אותה מספר חודשים לאחר ששברה את רגלה והפסיקה לעבוד, תסלק אותה מהדירה. בנוסף חששה מרר שבשל כך תיאלץ לשוב ולהתגורר בגפה. זאת, על אף עדויות לפיהן מאמוס שבה והדגישה בפניה כי אין בכוונתה לעשות זאת.

יהודית מרר , הואשמה ברצח אחותה זריפה מאמוס. יואב איתיאל
הואשמה ברצח אחותה בת ה-78. יהודית מרר/יואב איתיאל

על פי כתב האישום בלילה שקדם לאירוע ישנו האחיות על ספות בסלון הדירה, ובסביבות השעה 07:30 כשהנרצחת נכנסה לחדר השירותים, באה אחריה אחותה יהודית עם עלי ממתכת מאחד מהמכתשים הדקורטיביים שהיו מוצגים על שידה בחדר השינה, וחבטה בה נמרצות שוב ושוב בעוד זו יושבת על האסלה, בכוונה לגרום למותה, עד שהתמוטטה על הרצפה ומתה.

זריפה מאמוס אם ל-9 מחדרה. באדיבות המשפחה
זריפה מאמוס בת ה-78 מחדרה/באדיבות המשפחה

מכתב האישום עולה כי אחר כך שטפה האחות יהודית את העלי, והניחה אותו בחזרה בתוך המכתש שעל השידה בחדר השינה. עולה גם כי שטפה את ידיה ופניה מדם רב שניתז עליה וניסתה למנוע מכלתה של המנוחה ואחר כך מפראמדיקית מד"א לבצע בה החייאה תוך שחנקה מאחור וניסתה למשוך אחורה את הפראמדיקית. בנוסף לרצח היא מואשמת גם בשיבוש מהלכי משפט.

זירת הרצח בחדרה/אלירן יחזקאלי, דוברות מד"א

היחידה למאבק בפשיעה במרחב מנשה חקרה את הרצח וחוקריה יחד עם חוקרי תחנת חדרה ויחידות אחרות אספו בין היתר תוצרי מצלמות אבטחה שהיו מותקנות בדירה. הן לא תיעדו את הרצח עצמו אולם ניתן לראות בהן את ההתרחשויות לפני ואחרי, וכן במהלכו, "צל של דמות פעלתנית שבין היתר נעה מעלה ולמטה באופן חוזר ונשנה" אשר "מתיישב עם ביצוע ההטחות של העלי בראשה של המנוחה". אחר כך רואים דמות מחזיקה חפץ מוארך. בפרקליטות טוענים כי בחקירתה הראשונה מסרה "נתתי לה בראש לא בכוונה", אחר כך שינתה גרסה וטענה כי הכתה אותה בידיים ובהמשך בכלל הכחישה שפגעה באחותה או שטענה כי אינה זוכרת את האירוע.

אם תורשע יהודית מרר, צפוי לה מאסר עולם, לפחות. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת פרקליטות מחוז חיפה באמצעות התובעת עו"ד אילנה פיקוס רויטבלט את הארכת מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים כנגדה. צפוי כי הדיון לגופה של הבקשה יידחה עד שעו"ד רהב אופנהיימר המייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית ילמד את תיק החקירה שיקבל לעיונו בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully