וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל בעליה וישראל ביתנו ייתאחדו סביב מועמדותו של שרון

21.12.2000 / 20:24

מפלגת ישראל בעליה הודיעה רשמית על תמיכה בשרון; ההחלטה התקבלה בעקבות דיונים בין שרנסקי לשרון; ישראל ביתנו של ליברמן הודיעה גם כן על תמיכה; ורק רומן ברונפמן מעדיף את ברק

מאת תולי שרגאי

מפלגת ישראל בעליה החליטה היום לתמוך במועמדותו של אריאל שרון לראשות הממשלה. ההחלטה נתקבלה לאחר שבימים האחרונים התנהל מו"מ בין ראש המפלגה, נתן שרנסקי, ליו"ר הליכוד. בשבוע הבא יתכנסו מוסדות המפלגה לאשר את ההסכם.

יולי אדלשטיין אמר לוואלה! חדשות, כי בפגישות הייתה הצהרת כוונות לגבי הרכבה של הממשלה העתידית. לדבריו, "לא דובר על תיקים מאחר והמטרה כרגע היא לעצור את ברק".

ישראל בעליה צפויה לאשר את החלטת התמיכה בשרון בראשית השבוע הבא, בכנס של מוסדות המפלגה. לאחר מכן יוקם מטה שיתמוך במועמדות שרון. המפלגה תפעיל את כל פעיליה, ותיתכן הופעה משותפת של ראשי המפלגה עם שרון בתשדירי הבחירות ובכנסים.

בתוך כך, מפלגת ישראל ביתנו הודיעה היום, כי תיפנה לישראל בעליה ותציע להקים מטה שיפעל בשיתוף פעול מלא. ח"כ אביגדור ליברמן אמר כי לשתי המפלגות יש מטרה משותפת.

ליברמן שתמך במועמדותו של בנימין נתניהו אמר, כי ברור שאם נתניהו היה מתמודד היה קל יותר, אבל גם עם שרון אפשר להביא בתוך חודש את כל מי שצריך להצביע.

מנגד ח"כ רומן ברונפמן, יו"ר סיעת הבחירה הדמוקרטית, אמר שהוא יתמוך בברק באופן פומבי למרות שעדיין לא קיבל פניה רשמית ממנו. ברונפמן אמר שאכן מצבו של ראש הממשלה בקרב העולים אינו שפיר, והעולים נוטים להצבעה מחאתית, "אבל הסטראוטיפ כאילו כל העולים הם ימין קיצוני כמו ליברמן, אינו נכון". לדבריו, הוא ייעשה מאמצים כדי לגייס מצביעים עבור ברק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully