וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תזמינו לפה אמבולנס שיטפל בי": חיפושים אחר בן 18 מחדרה שנעדר לאחר שנכנס לים

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 18:50

הצעיר הגיע לחוף הסמוך לתחנת הכוח בעיר אתמול בצהריים עם שני חבריו, ונעלם לאחר שהשלושה נכנסו לים. כוחות של חיל הים והשיטור הימי ממשיכים בחיפושים אחריו. "הוא היה באפיסת כוחות וצעק לנו להיכנס מהר למים כי חברו טובע", סיפר חבר במועדון הימי שהיה עד לדרמה

המשטרה מחפשת אחר תושב חדרה שעקבותיו אבדו אמש (ראשון) בים סמוך לתחנת הכוח בעיר. הנעדר, צעיר בן 18 הגיע עם שניים מחבריו בני אותו גיל לחוף הדייגים אתמול בצהריים. מבירור המקרה נמצא כי השלושה נסחפו בזרם לאחר שנכנסו לים. שניים מהם הצליחו להינצל בכך שטיפסו על שובר הגלים, ואילו הנעדר המשיך להיסחף לעיניהם לעומק הים. מאז נעלמו עקבותיו.

עם התקדמות החיפושים, הוקפצו לחוף שוטרי התחנה בחדרה, מסוק משטרתי, שיטור ימי, ספינת חיל הים ומתנדבים רבים, בהם צוללנים של זק"א. בנוסף, המשטרה וגורמי הרווחה בעיריה מלווים את משפחתו של הצעיר.

"תזמינו לפה אמבולנס שיטפל בי כשאצא מהמים, תגידו להם שיחכו לי על החוף", סיפר חברו של הנער שנסחף גם הוא אך הצליח לחלץ את עצמו והגיע לחוף מבטחים כשהוא פצוע ברגליו לאחר שנחבט בסלעים של שובר הגלים.

חיפושים אחר הנעדר בן ה-18  מחדרה שנסחף אתמול בחוף הדייגים בעיר 5 ביולי 2021. דוברות משטרת ישראל
"הוא היה ממש בחרדה ופרץ בבכי". החיפושים בחוף בחדרה/דוברות משטרת ישראל
חיפושים אחר נעדר בחוף הדייגים בחדרה, 5 ביולי 2021. שלומי גבאי
החוף בחדרה בו נעלם הצעיר, הבוקר/שלומי גבאי
שובר הגלים ממנו נפל נער הנעדר בחוף הדייגים בחדרה, 5 ביולי 2021. שלומי גבאי
שובר הגלים עליו טיפסו חבריו של הנער/שלומי גבאי

"הוא היה באפיסת כוחות וצעק לנו להיכנס מהר למים כי חברו טובע, הוא היה ממש בחרדה ופרץ בבכי" סיפר חבר המועדון הימי בחדרה ששהה בחוף והבחין בכל הדרמה. "מיד זינקו למים עם קיאק שני חברי המועדון והחלו לחפש אחר הטובע, הפעם האחרונה שהוא נראה הייתה ליד שובר הגלים ופתאום הוא נעלם. חבריו ניסו להסדיר נשימה אבל כל הזמן שאלו לשלום חברם שנשאר במים. זה היה באמת מחזה קורע לב. הים הוא יפה אך גם אכזר".

עשרות מבני משפחתו וחבריו של הצעיר נכחו במהלך היום בחוף ועקבו בדריכות אחר החיפושים הנרחבים. חיפושיהם התמקדו באזור שובר הגלים, שם נפרסו גם מספר צוותים של כבאות והצלה, בהם יחידת להבה. אחד משני הצעירים ששהו עם הנעדר על שובר הגלים שב מאוחר יותר לשם, כשהוא נסער וחבריו מנסים לעודד אותו.

לחפ"ק החיפושים הגיעו בין היתר קצינים ממדור קהילת יוצאי אתיופיה במטה הארצי, בהם ראש המדור סנ"צ אריה דורון שנמצא בקשר מול המשפחה. כמו כן, עיריית חדרה הקצתה שני אופנועי ים ומצילים לטובת החיפושים שנמשכים.

בווידאו: חיפושים אחרי נער שנעדר בחוף הים בחדרה/צילום: שלומי גבאי ודוברות המשטרה
(באמצע) חברו של נער הנעדר בחוף הדייגים בחדרה, 5 ביולי 2021. שלומי גבאי
חברו של הנער, הבוקר/שלומי גבאי

הצעיר הנעדר סיים לפני שבועיים כיתה י"ב, והיה אמור לצאת למכינה בקרוב. מחנכת ומנהלת בית הספר בו למד, שהגיעו אף הן לחפ"ק החיפושים, סיפרו כי הוא "ילד מאיר פנים, חברותי, נעים הליכות. אמור היה לצאת למכינה 'אחד משלנו'. אנחנו מתפללים לשלומו".

קרוב משפחתו אמר כי הם "מתפללים לנס. עברו יותר מדי שעות בתוך המים. נקווה שימצאו אותו מהר, אנחנו לא עומדים במתח הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully