וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החיילת שהותקפה בידי פלסטיני בבקעה: "קיבלנו אותה במתנה"

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 22:47

בני משפחתה של אלה זכריה שנדקרה על ידי מחבל ונשקה נחטף שיבחו את נחישותה ברגע התקיפה. הם תיארו את רגעי התקיפה ואמרו כי "היא לוחמת אמיתית, מקווים שתעבור את הטראומה שהיא חוותה ותתאושש"

אלה זכריה, החיילת שהותקפה בבקעה בשבוע שבער בידי מחבל ונשקה נחטף, עדיין מאושפזת בבית החולים במצד בינוני אך יציב. בני משפחתה סיפרו על שהתרחש ברגע התקיפה, פירטו על ושיבחו את נחישותה.

"קיבלנו את ביתנו במתנה", אמר חיים זכריה, אביה של החיילת אלה. הוא אמר כי היא סובלת מחור בריאה, בעקבות חדירת צלע שנשברה ופגעה בריאתה, ומחתכים בידיים שנתפרו בבית החולים. לדבריו, היא מרגישה כעת טוב ועל אף החוויה הקשה שעברה מדי פעם אף מחייכת. "לא יודע איך היינו ממשיכים לחיות אם היה קורה לה משהו", אמר. לדבריו בתו לא ויתרה למחבל ונאבקה בו.

אלה הותקפה ביום חמישי סמוך למוצב נבו, ונדקרה בגבה כשנאבקה במחבל, אחמד דראגמה מטובאס שבשומרון. לאחר התקיפה הוא נצער על ידי כוח צה"ל ונשקה של החיילת הוחזר לה. לאחר שקיבלה טיפול במקום היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני ובהכרה.

בווידאו: זירת הפיגוע בבקעה/מצלמות אבטחה, תיעוד מבצעי מד״א

אפי זכריה, דודה של החיילת, אמר כי אלה הופתעה על ידי המחבל שהסתתר מאחורי תחנת אוטובוס וזינק על האחיינית שלו תוך שהוא דוקר אותה שלוש פעמים בכתף. הוא סיפר כי היא הסתובבה ונאבקה במחבל ולמרות שספגה מכות שאף גרמו לשבר של אחת מצלעותיה, לא הירפתה מהנשק ורק אחרי שהתופסנים של רצועת הנשק האוחזים אותה לרובה, נשברו, הצליח המחבל לחטוף אותו מידיה ולהימלט.

עוד אמר הדוד אפי כי הוא מתפלא שחיילת נמצאת לבד במקום כזה ושלמרות הסכנות האורבות במקום אין לחיילים היתר לשאת את נשקם כשמחסנית הרובה נמצאת במצב "הכנס". הוא הוסיף כי הוא גאה באלה על האומץ והנחישות שגילתה. "היא לוחמת אמיתית", אמר. "אני מקווה שתעבור את הטראומה שהיא חוותה ותתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully