וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ג'ני - גם בני מהבלוק

3.2.2003 / 15:08

בתמונות שפרסם צהובון "הסאן" נראה ארוסה של ג'ניפר לופז לבוש כמו נער מתבגר; לטענת העיתון התאימה לופז את החבר לארון הבגדים; עוד בדיווח: השניים טיילו בפארק והוא נראה נרגן

מאז החלו ג'ניפר לופז ובן אפלק לצאת יחד אי אפשר שלא להבחין בשינוי הדרסטי בלבושו של השחקן. למרות שנראה שלהיות ה-חבר של ג'יי לו הוא הג'וב הטוב ביותר בעולם – כפי הנראה צריך גם לרענן את ארון הבגדים כך שיתאים לזה של הוד מעלתה, ואולי אף לזה של החבר הקודם שלה, הראפר פי.די.

בתמונות שפרסם צהובון "הסאן" נראים השניים במספר הזדמנויות כשלבושם תואם. העיתון לגלג על לבושו של אפלק ופנה אליו בביטוי הסלנג האמריקאי "יו דווווד". ואכן בתמונות נראה אפלק יותר כמו נער מתבגר ופחות כמו שחקן זוכה אוסקר, ובמאי רציני, שזו התדמית שהוא מנסה לשוות לעצמו.

באחת התמונות הוא מצולם לצדה של ג'ני במכנסי טריינינג-באגי (שק) שחור לבן וגופייה לבנה, וכדי להשלים את המראה הנערי הוא חובש כובע בייסבול הפוך. ככל הנראה התאימה ג'יי לו את החבר שלה לארון הבגדים ולא את ארון הבגדים לחבר. היא לעומתו מופיעה בתמונה כשהיא לובשת חליפת ספורט קטיפתית בצבע סגול. השניים צולמו כשהם יצאו לטיול בפארק בלוס אנג'לס. לפי הדיווח של העיתון, אפלק נראה נרגן. בדרך כלל לבושו הולם את מעמדו וגילו. אך מעתה אמרו - בני מהבלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully