וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייוואן: בן 7 הושלך 27 פעם על הקרקע על ידי מאמן הג'ודו שלו - ומת

ילד בן שבע מטייוואן מת היום (רביעי) בבית חולים אחרי שאופשז במשך יותר מחודשיים לאחר שהושלך שוב ושוב לרצפה במהלך שיעור ג'ודו. הילד, שזוהה רק בשם משפחתו הואנג, הובהל לבית החולים בעיר טייצ'ונג ב-21 באפריל, אחרי שהמורה שלו זרק אותו 27 פעמים במהלך השיעור. גורם בבית החולים אמר כי הוא סבל מדימום במוחו ופיתח בעיות נשימה, בנוסף לכשל רב-מערכתי, לפני שהוריו החליטו אתמול לנתק אותו ממכונות ההנשמה.

המורה, שזוהה בשם המשפחה הו, הועמד לדין מוקדם יותר החודש באשמת גרימת פציעות חמורות לילדים ושימוש בילדים לביצוע פשע. לפי התביעה, הוא הורה לילדים אחרים להתאמן על הואנג על אף שהוא לא הכיר תנועות בסיסיות בג'ודו. לאחר שהילד אמר כי "המאמן הוא אדיוט גדול", הוא הדגים כמה טכניקות השלכה עליו. הילד התלונן על כאב ראש, אך המורה המשיך לזרוק יותר שוב ושוב עד שהוא הקיא. התובעים אמרו כי הו לא חדל עד שהואנג התמוטט.

התקשורת המקומית ציטטה את המשפחה, שלפיה הוא הוא הושלך 27 פעמים. התביעה אמרה כי ראשו נחבל ברצפה פעמים רבות, אך לא נקבה במספר ספציפי. הילד התחנן בפני המאמן שיפסיק זאת פעמים רבות, ואמר כי הוא לא מסוגל לשאת זאת יותר, וגם דודו, שהיה נוכח בשיעור, לא הצליח לעצור את המאמן.

"אני מקווה שתנוח על משכבך בשלום בעולם הבא ושמערכת המשפט תוכל להביא נחמה למשפחה שלך", כתבה בפייסבוק ראש העיר, לו שיו-יין, שביקרה את הילד בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully