וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "לא נכבול את ידינו, נפעל בתקיפות מול איומים - מרחוק ומקרוב"

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 18:57

ראש הממשלה השתתף בטקס האזכרה הממלכתי לזכר חוזה המדינה הרצל בהר המנוחות בירושלים. "מדינת ישראל תמיד תגן על עצמה בעצמה", אמר. הוא שיבח את ממשלת השינוי ואמר כי "זוהי ממשלת פסיפס יפהפיה שקמה מתוך אילוץ פוליטי, כל יום שעובר מלמד אותי שהיא ממשלה רצויה מלכתחילה"

ראש הממשלה נפתלי בנט השתתף הערב (רביעי) בטקס האזכרה הממלכתי לבנימין זאב הרצל, בהר הרצל בירושלים, ונשא דברים. "מדינת ישראל תמיד תגן על עצמה בעצמה, מפני כל איום חיצוני. ישראל לא תכבול את ידיה מלהבטיח את ביטחוננו. נפעל בתקיפות, ביצירתיות וברציפות מול איומים מתהווים, מרחוק ומקרוב", אמר בנט.

בליכוד מיהרו להגיב לדברי ראש הממשלה ומסרו כי "כדאי שבנט יתעדכן על ההתחייבות שמסר ראש הממשלה בפועל יאיר לפיד למזכיר המדינה האמריקני בלינקן, לפיה ישראל מחוייבת ל'אין הפתעות' מול ארצות הברית - מדיניות שמשמעותה כבילת ידיה של ישראל מול ניסיונות איראן להתחמש בפצצות גרעין נגדנו".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בטקס האזכרה הממלכתי לבנימין זאב הרצל, בהר הרצל, ירושלים 30 יוני 2021. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
בנט נושא דברים בהר הרצל, היום/פלאש 90, אולבייה פיטוסי
בווידאו: רה"מ, נפתלי בנט, בטקס האזכרה הממלכתי להרצל/צילום: לע"מ

ראש הממשלה שיבח את ממשלת השינוי ואת עצם הקמתה ואמר "כי זו לא ממשלה מובנת מאליה". הוא הוסיף כי "שני האיומים מבחוץ ומבפנים קיימים גם היום. קיים גם איום פנימי שחווינו כולנו בשנים האחרונות וגם איתו צריך להתמודד בתוך סדרה של מערכות בחירות שהביאו את הקיטוב הפנימי לשיאו. זו לא ממשלה מובנת מאליה".

הוא המשיך לדבר בשבחה של הממשלה והסביר כי "אנשים עם דעות שונות יכולים להתקדם קדימה בביצוע ובהרמוניה. מחלוקות זה לא דבר רע, לא בין אופוזיציה לקואליציה וגם לא בתוך הקואליציה. לא רק מדברים, גם שומעים את הצד שכנגד. אנחנו מצליחים להבין על מה אנחנו כן מסכימים וזה המון, פשוט המון. רוב הדברים שמקרינים על החיים שלנו מוסכמים על כולנו, ולכן אנחנו יכולים - אנשים עם דעות מאוד שונות - להתקדם קדימה במהירות בהרמוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully