וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים לאחר הירי על מסעדה מוכרת בצפון: קליעים הונחו בפתח מסעדה בראש פינה

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 13:01

כוחות משטרה הגיעו לסניף של רשת המסעדות BBB בעקבות תלונה על כדורי תחמושת שהונחו סמוך לדלת הכניסה וחלון שנסדק כתוצאה ממכה. לפי המשטרה, כל כיווני החקירה נבדקים

סניף של רשת המסעדות BBB בראש פינה ספג היום (רביעי) איומים לאחר שקליעים הונחו בכניסה לעסק. כוחות משטרה הגיעו לזירה בעקבות תלונה של בעלי המקום, אודות תחמושת שנמצאה סמוך לדלת הכניסה לעסק וכן חלון שנסדק כתוצאה ממכה.

המשטרה מסרה כי כוחות נמצאים בזירה וכל כיווני החקירה נבדקים.

בעלי הסניף של BBB, מוטי כרסנטי ונסים סעד, סיפרו כי הבוקר עובד שבא לפתוח את המסעדה הבחין בקליעים ובסדק בזגוגית ועדכן אותם. הם קראו למשטרה שהגיעה מהר. לדבריהם, מעולם הם לא אוימו ולא נסחטו והם לא מתכוונים לשלם "פרוטקשן" או לקחת חברת שמירה.

השניים, שבבעלותם גם מסעדות קפה גרג וג'פניקה בראש פינה ומסעדת מוזס בטבריה, ציינו שהמסעדה פתוחה לקהל וביקשו מהציבור שיגיעו לתמוך בהם.

מסעדת bbb בראש פינה. אלי אשכנזי
קליע אקדח/אלי אשכנזי
מסעדת bbb בראש פינה. אלי אשכנזי
BBB בראש פינה, היום/אלי אשכנזי

התקרית מגיעה פחות משבוע לאחר תקרית חמורה יותר של איומים על בית עסק בה בוצע ירי לעבר מסעדת "כביש 90" שבצומת מחניים. הירי התבצע במהלך הלילה שבין שבת לראשון, אחרי סגירת המסעדה, ובתוכה שהו באותו הזמן מספר עובדים, שלא נפגעו מהירי. עם זאת, מהירי נוקבו ונופצו זגוגיות בחלונות המסעדה.

עוד בוואלה!

אלמונים ירו לעבר מסעדה מוכרת בצפון, לא היו נפגעים

לכתבה המלאה
מוטי כרסנטי ונסים סעד ,בעלי מסעדת bbb בראש פינה. אלי אשכנזי
בעלי המסעדה מוטי כרסנטי ונסים סעד/אלי אשכנזי

עם קבלת ההודעה הוזנקו חוקרי משטרה למקום ופתחו בחקירה שכללה איסוף ממצאים. במסגרת החקירה, שנמצאת בעיצומה, טרם נעצרו חשודים. בעקבות אירוע הירי פנתה ח"כ יעל רון בן משה (כחול לבן) בפניה דחופה לשר לביטחון פנים, עמר בר לב ולמפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, בקריאה לנקוט פעולות מהירות לתפיסת המבצעים ושולחיהם, הגברת האכיפה ואיסוף נשק.

  • עוד באותו נושא:
  • ראש פינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully