וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שפל בכנסת: ח"כים מהאופוזיציה קראו ליו"ר הוועדה המסדרת "להתאשפז"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 17:45

הדיון בוועדה, שעסק בערעור של ח"כ סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת שלא להעלות את הצעתה לסדר, הפך סוער והיו"ר טופורובסקי הוציא ממנו את הח"כים ביטן, אמסלם, אשר וסטרוק עצמה. בתגובה, חברי האופוזיציה קראו לעברו: בושה לכנסת, ביריון, פח אשפה"

"אפס, ביריון, אתה צריך אשפוז, בושה לכנסת ופח אשפה" - אלה רק חלק מהאמירות שהשמיעו היום (שלישי) חברי הכנסת של הליכוד ליו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) במהלך דיוני הוועדה.

הדיון עסק בערעור של ח"כ אורית סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת מיקי לוי שלא לאשר את הצעתה לסדר בנושא "טיפול המשטרה בתקיפת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים". הדיון הפך סוער וטופורובסקי שניהל אותו הוציא מהאולם את חברי הכנסת דוד ביטן, דוד אמסלם, אורית סטרוק ויעקב אשר.

בווידאו: עימות בין ח"כ דוד אמסלם לח"כ בועז טופורובסקי בוועדה המסדרת בכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

כאות מחאה, חברי הכנסת מהאופוזיציה יצאו מהדיון תוך קריאות מחאה וצעקות. ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) קרא לעבר טופורובסקי: "תפסיק עם ההשתוללות שלך - בועז בוז בושה!". ח"כ דוד אמסלם (ליכוד) קרא לו "אלים, אתה צריך אשפוז, אתה בושה לכנסת". ח"כ ביטן גם הוסיף: "ביריון".

דודי אמסלם במהלך הוועדה המסדרת בכנסת 29 ביוני 2021. דוברות הכנסת, מערכת וואלה!
"אתה צריך אשפוז". אמסלם/מערכת וואלה!, דוברות הכנסת

האמירות הקשות האלה הצטרפו לאמירות שהשמיעו אתמול חברי הוועדה מהאופוזיציה נגד יו"ר הוועדה, ח"כ עידית סילמן שניהלה את הוועדה, ובין היתר כינו אותה "ילדה טובה" או "ילדה קטנה" בניסיון להשפיל אותה. מאוחר יותר ח"כ זוהר התנצל על דבריו אלה ואמר: "זה היה בלהט הרגע".

נכון להיום, ועדת האתיקה של הכנסת אינה פעילה, והרכבה עדיין לא נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully