וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מהגר סומלי דקר למוות 3 אנשים באזור פרנקפורט

המשטרה בווירצבורג ירתה בתוקף, המתגורר בעיר מאז 2015, אחרי שנבלם ידי תושבים. עוד חמישה אנשים נפצעו קשה. שר הפנים המקומי אמר כי הוא נשלח לאחרונה לטיפול פסיכיאטרי, אך עד ראיה שמע אותו צועק "אללה אכבר" ולכן לא נשללת האפשרות שמדובר בפיגוע

בווידאו: תיעוד אדם תוקף אזרחים בסכין בעיר וירצבורג שבגרמניה, שלושה נהרגו/מערכת וואלה!

שלושה בני אדם נדקרו למוות היום (שישי) על ידי מהגר סומלי בעיר וירצבורג שבדרום גרמניה, שפצע עוד חמישה אנשים קשה, לפני שנורה על ידי המשטרה ונעצר. התוקף, בן 24, לא נמצא בסכנת חיים.

התוקף חי בעיר מאז 2015, השנה שבה פתחה גרמניה את גבולותיה ליותר ממיליון מהגרים ופליטים. שר הפנים המחוזי, יואכים הרמן, אמר בזירה כי הוא מתוחקר על ידי המשטרה בבית החולים. לדבריו, בתקופה האחרונה דווחו הרשויות על התנהגות אלימה מצדו, והוא נשלח לטיפול פסיכיאטרי.

בהמשך, השר אמר לערוץ מקומי כי עד ראיה סיפר כי התוקף אמר "אללה אכבר" בעת שדקר עוברי אורח במרכז העיר, ולכן לא ניתן לשלול שמדובר בפיגוע טרור. המשטרה לא פרסמה את שמו של החשוד, בהתאם לחוק, אך ציינה כי אין אינדיקציות לאנשים נוספים שהיו מעורבים בתקיפה וכי המצב תחת שליטה.

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות נראה צעיר חמוש בסכין מורחק על ידי אנשים אחרים שהחזיקו בכיסאות, עד הגעת המשטרה. בווירצבורג, שמדרום-מזרח לפרנקפוט, חיים כ-130 אלף איש. לפני חמש שנים, מבקש מקלט בן 17 מפקיסטן פצע חמישה בני אדם, שניים מהם באורח קשה, בפיגוע דקירה ברכבת בעיר.

ניידת משטרה בעיירה וירצבורג, גרמניה, אחרי אירוע דקירה, 25 ביוני 2021. רויטרס
ניידות משטרה בזירת האירוע בווירצבורג, הערב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully