וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמיה ביקש ללכת להביא משהו ששכח, ולא שב לאוטובוס: "טרגדיה נוראה"

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 16:31

נחמיה אהרוני הוא בן ה-14 מבית שמש שנמצא מת במאגר מים לאחר שנעדר שעות רבות במהלך טיול בית ספרי. ראש העיר בית שמש: "קיווינו לנשום לרווחה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. נסייע למשפחה ככל שיידרש"

נחמיה אהרוני בן ה-14 הוא הנער שנמצא מת במאגר מים במהלך טיול בית הספר ליד בית שמש. נחמיה הוא הבכור מבין שמונה אחים, ומנחמים רבים פקדו היום את בית המשפחה. מאות מתנדבים בארגוני הצלה ותושבים סייעו בחיפושים עד שהתגלתה גופתו במאגר מים שנמצא על כביש 38.

התלמידים יצאו אתמול לטיול, ובסיומו הם קיימו ארוחה בפארק הטבעות שבחורשת האקליפטוס סמוך לבית שמש, בסביבות השעה 16:00. כשעלו על האוטובוסים, ביקש נחמיה ללכת להביא משהו שהוא שכח. לאחר כמה דקות בהן לא שב, החלו החיפושים אחריו.

מנהל ומורה בבית הספר נעצרו בחשד לרשלנות, ובתום החקירה שוחררו למעצר בית של חמישה ימים. "כשהגענו למקום הבחנו בנער שנמשה ממאגר מים", סיפר פרמדיק מד"א ניסים סלם. "הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

נחמיה אהרוני שנמצא מת במאגר מים ליד בית שמש, 25.6.21. באדיבות המשפחה
הבכור מבין 8 ילדים. נחמיה אהרוני/באדיבות המשפחה

לדברי אברהם קאפ, יו"ר ארגון עזרת אחים ומפקד זק"א בבית שמש, הפארק נמצא במרחק של רבע שעה הליכה מביתו של אהרוני, ותחילה חשבו כי הוא החליט לצעוד לביתו. בשעות הערב התמקדו החיפושים בפארק בו הוא נראה לאחרונה, והוחלט להתמקד במאגר המים. יחידת הצוללנים של זק"א החלה לבדוק את המאגר עד שנמצאה הגופה.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך הגיעה לזירה ושלחה תנחומים למשפחה: "זו טרגדיה נוראה. אנחנו אחרי שעות רבות של מאמצי חיפוש אדירים. קיווינו לנשום לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. היה זה מחזה מרגש לראות גברים ונשים, מאות תושבים שגילו ערבות הדדית וסייעו במאמצי החיפוש. עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש ובכלל זה מנהלי החינוך והרווחה ילוו ויסייעו לפי הצורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully