וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי ההצלה ביפן נקראו לחלץ "אישה עירומה" טובעת - ואז התגלתה הפדיחה

27.6.2021 / 23:05

כוחות כיבוי והצלה, צוללנים, שוטרים ואמבולנסים הוזעקו למפרץ הצ'ינואה ביפן כדי לחלץ אישה טובעת שנראה כי סיכוייה לשרוד אבדו, אולם כשהצליחו למשות אותה מהמים - ציפתה להם הפתעה שלא יכלו אפילו לדמיין

תושב הונשו, יפן, הזעיק את שירותי החירום לאחר שהבחין באישה טובעת במי מפרץ הצ'ינואה בשעות הבוקר של שישי ה-18 ביוני. למקום הגיעו במהרה כבאים, צוללנים, שוטרים ופרמדיקים, והמונים התאספו כדי לצפות במבצע החילוץ הדרמטי של מה שנראה כמו אישה עירומה שאיבדה את הכרתה וצפה במים. רק לאחר שחילצו אותה, גילו כולם את האמת המפתיעה והמביכה: האישה הטובעת היא בכלל בובת מין בגודל טבעי שנזרקה למים.

היוטיוברית היפנית טנאקה נאצוקי, שמשתפת באופן קבוע סרטונים שלה מאתרי נופש מקומיים עבור 272 אלף המנויים שלה ביוטיוב - הייתה עדה למבצע ההצלה וצייצה עליו בטוויטר: "בזמן שצילמתי לסרטון הדייג שלי, חשבתי שראיתי גופה צפה באזור, אך התברר שזו בובת מין. נראה שמישהו לא זיהה מה זה והתקשר לדווח לרשויות. אז הופיעו המון שוטרים, כבאיות ואמבולנסים. למרבה המזל 'האישה' חולצה בבטחה. נחמד".

לא ברור כיצד בובת המין המסכנה מצאה את עצמה במים והאם נמצא הזורק חסר הלב שלה, אך אחד ממשתמשי טוויטר שתיעד גם הוא את מבצע ההצלה דיווח על המקרה כזריקת פסולת בלתי חוקית, דבר שנוגד את החוקים המחמירים של יפן בכל הקשור לסילוק אשפה.

אחרים לקחו את זה יותר בהומור: "כן, הייתי עושה את אותה הטעות. אם הייתי דג שם לבד בלילה והייתי רואה את זה, הייתי משתין על עצמי", צייץ אחד ואחר הוסיף: "זה באמת מצחיק, אבל אולי קצת פחות עבור שירותי החירום. אנשים, תשליכו את הזבל שלכם כמו שצריך".

ביפן, מדינה הידועה בחיבה שלה לשותפי מין מסיליקון, מאמינים כי לבובות מין יש נשמות משלהן בדיוק כמו לבני האדם - ולכן זה נחשב למזל רע פשוט לזרוק אותן לזבל. אנשים שרוצים "להיפרד" מבובות המין שלהם נוטים לעשות זאת בצורה אדיבה וידידותית יותר לסביבה, כשהחברה היפנית The Human Love Doll Company מציעה שירותי קבורה מלאים עבור בובות מין לא רצויות כי היא מאמינה ש"בובות 'אהבה' נולדו כדי להיות אהובות".

החברה מציעה ללקוחותיה לערוך הלוויה בטקס מכובד בניצוחה של הנזירה והשחקנית היפנית ריי קטו (שרק השכרת שירותיה תעלה לכם מעל 50,000 ין - כ-450 דולר). בטקס יוכל "האלמן" לקרוא מכתב אישי בזמן ש"אהובתו" נקברת ואף לקבל חלק קטן ממנה הניתן להסרה כמזכרת. הטקס נערך לאור נרות, לצד קברנים ואפילו "בובות אבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully