וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים שלא מחכים לחוק וחוזרים למסיכות: "עושים עלינו אפצ'י, האחריות של האנשים"

23.6.2021 / 9:45

ראש הממשלה הצהיר כי עטיית מסיכות במקומות סגורים תישאר בשלב זה כהמלצה, אבל רבים החליטו שלא לחכות ושבו לנוהג המזוהה ביותר עם החיים לצד מגיפת הקורונה. "שמענו שגם מחוסנים נדבקים, אנחנו בפאניקה"

שמונה ימים בלבד חלפו מאז הוסרה רשמית ההנחיה לעטות מסיכות בחללים הסגורים, אולם נוכח העלייה המשמעותית בתחלואה בקורונה, ישראלים רבים מסרבים להיפרד ממנה לחלוטין. לדבריהם, הידיעה על מאומתים מחוסנים לצד המלצתו של ראש הממשלה נפתלי בנט אתמול (שלישי) להמשיך בנוהג שהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים לצד הקורונה, גרמו להם לנקוט משנה זהירות.

"שמעתי שגם מחוסנים נדבקו ואני בפאניקה", הסבירה גבריאל ברנד, שהגיעה הבוקר לסניף רמי לוי בתל אביב עם מסיכה על פניה. "מההתחלה לא ויתרתי עליה ובגלל מה שקרה אני ממשיכה. אני מחוסנת, זה כבר חלק מאיתנו, ולמען האמת כבר התרגלנו". במקומות הפתוחים, כך לטענתה, היא תמשיך לנוע בלעדיה".

גבריאל ברנד. ראובן קסטרו
"גם מחוסנים נדבקים". ברנד/ראובן קסטרו
בווידאו: בנט: מתייחסים לעלייה בתחלואה כהתפרצות חדשה של הקורונה בישראל/מערכת וואלה!

בדומה לברנד, גם ג'ני קובה העידה כי היא מחוסנת, ולמרות זאת אין בכוונתה להיפרד מהמסיכה. "נראה לי שצריך להחזיר את זה", הסבירה. "כל אחד צריך לקחת אחריות על עצמו והמשפחה שלו". אצלה, סוגיית החיסונים משמעותית עוד יותר - בנותיה לא מחוסנות והיא מעוניינת שאת הקיץ הזה, במסגרת החזרה לשגרה, הן יבלו בקייטנה. "עכשיו הגעתי שוב לסופר כדי לקנות - אחרי שאתמול עשיתי קנייה ענקית ושכחתי להצטייד".

ברנד וקובה ציינו כי הן מעודכנות בחדשות וכי הדיווחים השוטפים בנושא מנתב"ג השפיעו על ההחלטה. לדברים הצטרף תומר, קונה נוסף במרכול, שהעיד כי דבריו של בנט השפיעו על החלטותיו. באתי לכאן באוטובוס ומיד שמתי מסיכה", אמר. "הסכנה קיימת והעולם עוד לא יצא מהקורונה. אנשים יחשבו על עצמם, על ההורים שלהם, על המשפחה שלהם. זה לא שאני שם כי בא לי, זה כי אני דואג לאחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ני קובה. ראובן קסטרו
"כל אחד צריך לקחת אחריות", ג'ני קובה/ראובן קסטרו
תומר. ראובן קסטרו
"העולם עוד לא יצא מהנגיף". תומר/ראובן קסטרו

אביחי אוליבר, מחוסן שעוטה אף הוא מסיכה, ציין כי אין לו אמון ברשויות וכי יקפיד עוד יותר בנושא. "אני לא סומך על ממשלות, עכשיו עם עליית התחלואה חזרתי לשים גם במקומות פתוחים. אני מתרחק מילדים ונוער".

אביחי אוליבר. ראובן קסטרו
"לא סומך על ממשלות". אביחי אוליבר/ראובן קסטרו
לאה יוספוב, קופאית בסופר "רמי לוי", רמת החייל, ת"א. ראובן קסטרו
"משתעלים עלינו". לאה יוסופוב/ראובן קסטרו

מי שלא הספיקה ליהנות מהסרת המסיכות והחליטה לשוב ולעשות זאת היא לאה יוסופוב, קופאית באותו מרכול, שנפגשת מדי יום עם קהל אקראי. "בהתחלה הורדתי את המסיכה אבל הסתכלתי וראיתי שאנשים משתעלים ועושים אפצ'י עליי", אמרה. "אני עובדת כאן המון שנים וברוך השם לא חליתי. גם בחוץ אני שמה מסיכה. אני בעד ההמלצה של בנט. לא צריך חוק, זה צריך פשוט לבוא מהאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully