וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר אסף זמיר ימונה לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק

22.6.2021 / 19:14

במסגרת סבב המינויים החליט שר החוץ לפיד כי שר התיירות לשעבר ימונה לקונסול בניו יורק. הקונסוליה בניו יורק היא הנציגות הדיפלומטית הגדולה ביותר של ישראל בעולם, ותפקיד הקונסול בעיר היה נטוש למשך כשנה מאז שדני דיין סיים את תפקידו. "מודה לשר החוץ על האמון"

שר החוץ יאיר לפיד החליט הערב (שלישי) למנות את אסף זמיר לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק. זהו המינוי הפוליטי הראשון של לפיד כשר חוץ. המינוי מגיע לאחר שתפקיד הקונסול בניו יורק היה נטוש כמעט שנה, מאז שדני דיין סיים את התפקיד ושר החוץ הקודם גבי אשכנזי לא מינה אף אחד במהלך כהונתו.

שר החוץ לפיד אמר כי "לאחר תקופה ארוכה מדי ללא קונסול בניו יורק אני שמח למנות את אסף זמיר לקונסול, לאסף יכולות מקצועיות ואנושיות שייצגו את מדינת ישראל בכבוד וגאווה".

אסף זמיר מסר כי הוא "מודה לשר החוץ לפיד על האמון. מתרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל ואזרחיה. תקופה זו של כינון ממשלים חדשים בארצות הברית ובישראל טומנת הזדמנות ואחריות גדולה במילוי התפקיד וכולי ציפייה לקראתו. חיזוק מעמדה של ישראל, היחסים הדו מפלגתיים והקשר עם הקהילות היהודיות בארצות הברית הם אתגרים חשובים ומורכבים המובאים לפתחה של הממשלה החדשה ואני שמח ומלא מוטיבציה לנסות ולתרום לתהליכים הללו".

אסף זמיר במליאת הכנסת בירושלים. 14 במאי 2019. הדס פרוש, פלאש 90, פלאש 90
"מתרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל ואזרחיה". זמיר/פלאש 90, הדס פרוש, פלאש 90

הקונסוליה בניו יורק היא הנציגות הדיפלומטית הגדולה ביותר של ישראל בעולם. הקונסול הכללי בניו יורק אחראי בעיקר על קשר מול ראשי הארגונים היהודים הגדולים וכן על הקשרים בין ישראל לבין מדינת ניו יורק, פנסילבניה, קונטיקט, ניו ג'רזי ואוהיו.

זמיר הוא שר התיירות לשעבר וסגן ראש עיריית תל אביב בעברו, אמריקאי לשעבר שגדל בארצות הברית ובוגר אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully