וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים מדווחים: שיבושים באפליקציות גוגל בטלפונים ניידים

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 10:12

לפי דיווחים ברשת תקלות נרשמו גם באפליקציות נוספות, בניידים מסוג אנדרואיד. מומחים בתחום אומרים כי המקור לקריסת המערכת קשור לעדכון הגרסה האחרון שיצא לאפליקציה

תקלות נרשמות היום (שלישי) באפליקציות גוגל בטלפונים הניידים - כך מדווחים מומחים בתחום וגולשים מסביב לעולם. מומחים בנושא אומרים כי המקור לקריסת המערכת קשור לעדכון הגרסה האחרון שיצא לאפליקציה. על פי DownDetector, שירות העוקב אחר הפסקות אינטרנט, התקלה החלה קצת אחרי השעה 07:30 בבוקר שעון ישראל.

"בשעות האחרונות עלו שלל דיווחים על קריסה של אפליקצית גוגל. מבדיקות נראה שהקריסה קשורה בעדכון הגרסה האחרון שיצא לאפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד", אמרה מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית HELENA ומייסדת קהילת בטוחים אונליין THINK SAFE CYBER, בשיחה וואלה טכנולוגיה. "בשלב זה מומלץ להסיר את העדכון האחרון ולהמתין לתיקון התקלה על ידי גוגל".

עוד היא הוסיפה כי "בעוד עדכונים הם דבר חשוב אשר מטרתו שיפור מוצרים וכן תיקון ליקויי אבטחה, קיימים מקרים בהם עדכונים גרמו לבעיות שונות. זהו אינו מקרה ראשון בו עדכון גרסה גרם לקריסה של אפליקצית גוגל. לרוב התקלה נפתרת במהירות ע"י הספק שמוציא גרסת עדכון חדשה".

אפליקציית גוגל בטלפון. 22 ביוני 2021. רויטרס
דיווים על קריסת האפליקצייה. תצוגת גוגל בנייד/רויטרס

אם חוויתם גם אתם קשיים בגישה לאפליקציות גוגל, כך תפתרו את הבעיה:

היכנסו לחנות Play של גוגל, ואז לחצו על תמונת הפרופיל שלכם. לאחר מכן, לחצו על "אפליקציות ומכשיר" > גוגל > ומחקו את העדכון האחרון מהרשימה.

הפעם האחרונה בה דווח על תקלות גלובליות ברשת הייתה בתחילת החודש אז אתרי אינטרנט, שירותים ואפליקציות רבות אחרות, בהן אמזון, פייפאל, ספוטיפיי וטוויטר, קרסו בכל רחבי העולם ככל הנראה כתוצאה מתקלה בשרתי הענן של חברת Fastly, ספקית תשתיות תוכן בענן.

כתוצאה מהביעה, שמקורה בשירות ה-CDN של החברה, כלל המשתמשים בעולם ניסו להתחבר לאתרים הפופולריים דרך השרת הראשי מהם הם פועלים, מה שגרם לעומס אדיר ולבסוף לקריסתם. על פי אתר DownDetector, שמדווח על תקלות בשרתים שונים, נפלו גם כמה אתרי חדשות כמו הניו יורק טיימס, CNN וכן אתרי הקניות אמזון, איביי ושופיפיי. גם אפליקציית המוזיקה הפופולרית ספוטיפיי הפסיקה לפעול.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully