וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום הראשון של החופש: מתן בן ה-17 מת בהתנגשות בין טרקטורון לרכב בעמק יזרעאל

מתן מרין ממושב אלוני אבא, נפגע באורח אנוש בתאונה במושב כפר יהושע, ובהמשך נקבע מותו בזירה. ההרוג ישב ליד נער אחר במהלך התאונה, שהיה זה שנהג ברכב השטח מסוג ריינג'ר. אמו של הנער שמעה בתקשורת על התאונה. בתוך כך, פעוט בן 3 נהרג מפגיעת רכב במזרח י-ם

נער בן 17 מת היום (שני) בתאונה בין טרקטורון לרכב פרטי במושב כפר יהושע שבעמק יזרעאל. הנער, מתן מרין ממושב אלוני אבא, נפצע בהתנגשות באורח אנוש, ובהמשך נקבע מותו בזירה על ידי גורמי הרפואה. ההרוג ישב ליד נער אחר במהלך התאונה, שהיה זה שנהג ברכב השטח מסוג ריינג'ר.

אמו של הנער שמעה בתקשורת שהייתה תאונה עם מעורבות של טרקטורון בכפר יהושע, ונסעה למקום התאונה. כשהגיעה לזירה הבינה כי בנה היה מעורב בתאונה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות התאונה נחקרות.

מתן מרין בן 17. 21 ביוני 2021. באדיבות המשפחה
ההרוג בתאונה, מתן מרין בן ה-17/באדיבות המשפחה

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, מסר כי "זהו יום עצוב ואובדן גדול. תושבי המועצה ועובדיה מחבקים ומחזקים את משפחת מרין בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה". מטעם המועצה נמסר כי "צוותי הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי של המועצה, נמצאים בשטח ותומכים במשפחות, ביישובים, במערכות החינוכיות ובבני הנוער. תושבי המועצה ועובדיה מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה".

חובש מד"א ניר וכטל שהיה בזירה סיפר ש"הנער שכב במרכז הכביש בין שני כלי הרכב, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצו לקבוע את מותו במקום".

זירת התאונה בין ריינג'ר לרכב פרטי בכפר יהושע במועצה איזורית עמק יזרעאל, בו נהרג מתן מרין בן ה-17. 21 ביוני 2021. מד"א
זירת התאונה במושב כפר יהושע, היום/מד"א

בתוך כך, פעוט כבן 3 מת מוקדם יותר מפגיעת רכב בשכונת ג'אבל מוכאבר שבמזרח ירושלים. הפעוט נפצע באורח אנוש ופונה למרפאה מקומית, שם צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, ובהמשך פינה אותו לבית החולים הדסה הר צופים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully