וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 9 ילדות נהרגו בתאונת שרשרת באלבמה

18 כלי רכב היו מעורבים בתאונה, אחרי שככל הנראה החליקו על הכבישים הרטובים מסופה טרופית. אב ובתו התינוקת ועוד שמונה נערות ממעון נהרגו. השריף המחוזי: "תאונת הדרכים האיומה ביותר שראיתי בחיי"

פעילות חילוץ לאחר תאונת דרכים של 18 כלי רכב בשל הסופה הטרופית קלאודט באלבמה, ארה"ב,
19 ביוני 2021. רויטרס
עוד 5 אנשים נפצעו בתאונה. כלי הרכב השרופים בכביש, שבת/רויטרס

עשרה בני אדם, בהם תשעה ילדים, נהרגו בתאונת שרשרת במדינת אלבמה שבארצות הברית המוצפת על ידי סופה טרופית. בתאונה, שהתרחשה ביום שבת, היו מעורבים 18 כלי רכב והקורבנות היו בני תשעה חודשים עד 17 ואב של התינוקת. כלי הרכב ככל הנראה החליקו על הכבישים הרטובים ואיבדו שליטה.

חוקר מקרי המוות של מחוז באטלר, וויין גרלוק, אמר כי יתר הקורבנות היו באוטובוס השייך למעון לילדות בסיכון. עד ראיה סיפר לערוץ מקומי כי עובר אורח חילץ את נהג האוטובוס ואז ניסה לחלץ את הילדות, אך האוטובוס כבר עלה בעשן ולהבות.

"הלב שלנו כל כך כואב היום. משפחת החווה שלנו סובלת מאובדן כבד", נכתב בפוסט בפייסבוק של חוות השריפים הצעירים של אלבמה, הארגון המנהל את המעון לילדות. "זאת טרגדיה ואובדן נוראיים כל כך".

בתמונות מהזירה נראו כלי רכב שרופים מכל הגדלים, חלקים על הכביש ואחרים בשטח פתוח. חמישה אנשים נוספים נפצעו בתאונה, אך אף אחד מהם לא בסכנת חיים. "זאת הייתה זירה איומה", אמר השריף המחוזי, דני בונד. "זאת הייתה תאונת הדרכים האיומה ביותר שראיתי בחיי".

הסופה הטרופית קלודט גרמה להצפות ולסופות טורנדו, שהרסו עשרות בתים באלבמה. בנוסף לתאונה הקטלנית, צעיר בן 24 וילד בן שלוש נהרגו במדינה ביום שבת אחרי שעץ קרס על הבית שלהם. הרשויות הזהירו מפני גשמים כבדים למרות דעיכת הסופה שהמטירה ממטרים עזים גם על חלקים בלואיזיאנה וג'ורג'יה.

מושלת אלבמה, קיי אייבי, אמרה כי "זה יום טראגי למדינה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully