וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שאתה מחזיק מעמד": המכתב ששלחה אמו של קצין המודיעין לאחר שנעצר

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 19:20

בימים הראשונים למעצרו, כשלא ניתן היה לשוחח עמו, אמו של הקצין שלחה לו מכתב בו הביעה את תמיכתה וביקשה לעודדו: "מקווה שזה ייגמר מהר ותוכל לשכוח מכל מה שקרה". האם פירטה לבנה על הסנגור אותו המשפחה שכרה שייצגו, ותיארה את תחושותיהם הקשות: "שרויים באפלה והמומים"

מכתב שאמו של קצין המודיעין שמת בכלא כתבה לו בימים הראשונים למעצרו, כשלא היה ניתן להיפגש עמו, פורסם היום (ראשון) ברשתות החברתיות. בדבריה, אמו של הקצין מביעה את תמיכתה ומבקשת לעודד את רוחו: "תהיה חזק, ומקווה שזה ייגמר ממש מהר ותוכל לשכוח מכל מה שקרה".

האם פירטה לבנה במכתבה על עו"ד סא"ל במיל' בני קוזניץ שהמשפחה שכרה עבורו כסנגור, וכתבה "אנחנו מקווים שימשיך להילחם עבורך ולייצג את זכויותיך המשפטיות על הצד הטוב ביותר". היא עוד תיארה את תחושות המשפחה: "אנחנו שרויים באפלה והמומים מהסיטואציה (...) ואנחנו מקווים שהם ישחררו אותך כמה שיותר מהר לשוב אלינו לארוחות השניצלים. אנחנו מחזקים אותך ובטוחים שתצא מהמצב בצורה טובה ויבינו שטעו לגביו".

מכתב ששלחה אמו של הקצין שמת בכלא לבנה בעת מאסרו. ללא, צילום מסך
מכתבה של אם הקצין./צילום מסך, ללא

אמו של הקצין הוסיפה כי בעזרתו של עו"ד קוזניץ, יבהירו "למי שיטיל ספק שאתה בן טוב וחייל מעולה", וסיפרה כי הוא קיבל תעודות הצטיינות ומפקדיו החמיאו להם על "הבן המוצלח והמזל שנפל בחלקם שאתה משרת אצלם". היא אף הציעה לקרוא למפקדיו בכדי להעיד לטובתו של הקצין. "דואגת לך ומקווה שאתה מחזיק מעמד", כתבה.

התביעה הצבאית ועו"ד קוזניץ לא הגיעו להסכמות על פרסום פרטים אישיים נוספים והעבירות המיוחסות לו. בהתאם לכך, יידרש נשיא בית הדין לערעורים האלוף דורון פייליס לקיים דיון נוסף בנושא. לפי הערכות של גורמי צבא, ההכרעה בנושא תתקבל בשבוע הבא.

בווידאו: הורי קצין המודיעין שמת בכלא - "נדרס ללא רחמים על ידי המערכת הצבאית"/צילום: שלומי גבאי

כמו כן, לפי גורמי צבא, הבדיקות מנתיחת גופתו של הקצין עד כה לא העלו ממצאים חד-משמעיים לגבי נסיבות מותו בכלא. בנתיחת הגופה השתתפה גם פתולוגית מטעם המשפחה, וגם היא לא העלתה עד כה ממצאים שיודעים לקבוע בצורה חדה וברורה את נסיבות המוות. לפי הערכות, בדיקות הדם ותהליכים נוספים שבוצעו לאחר הנתיחה יסוכמו בשבועיים הקרובים.

גורמים בצבא עוד אומרים כי תוך מספר שבועות תציג התביעה את חוות הדעת לגבי נסיבות מותו והשתלשלות האירועים בכלא, לפני שאותר הקצין בתאו כשהוא מפרכס ומאבד הכרה, בטרם פונה לבית החולים. גורמים בצה"ל מספרים כי האווירה במשטרה הצבאית קשה והם נערכים לפיטורים והאשמות מעבר לתחומי בכלא הצבאי החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully