וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן הודיע על מות כלבו צ'אמפ: "נתגעגע אליו תמיד"

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 12:23

הנשיא והגברת הראשונה מסרו כי הרועה הגרמני היה לצדם "בזמנים הכי מאושרים ועצובים" במשך 13 שנה. לזוג כלב נוסף, מייג'ור, שאותו אימצו לפני כמה שנים. "אפילו כשנחלש בחודשים האחרונים, כשנכנסנו לחדר, הוא מיד היה קם"

צ'אמפ, כלבו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. רויטרס
"בן הלוויה האהוב". צ'אמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע הערב (שבת) כי כלבו צ'אמפ מת "בשלווה בבית" בגיל 13. הרועה הגרמני היה הבוגר משני כלביה של המשפחה הנשיאותית. "הוא היה בן הלוויה הקבוע והיקר שלנו ב-13 בשנים האחרונות והוא היה אהוד על כל משפחת ביידן", מסרו ג'ו וג'יל ביידן בהצהרה בטוויטר. הנשיא והגברת הראשונה שוהים בסוף השבוע בביתם בווילמינגטון, דלוואר.

משפחת ביידן קיבלה את צ'אמפ ממגדל כלבים בעת שהוא נבחר כסגן הנשיא ב-2008, והוא הפך למזוהה עם מעונו של סגן הנשיא ומאז תחילת השנה בבית הלבן. הם סיפרו כי הוא נהג לרדוף אחרי כדורי גולף במדשאה במעון סגן הנשיא, ולאחרונה הוא "נהנה להצטרף אלינו במפגשים בנוכחותו הנוחה או להשתזף בגן הבית הלבן. אפילו כשהוא נחלש בחודשים האחרונים, כשנכנסנו לחדר, הוא מיד היה קם".

"הוא היה לצדנו ברגעים בשמחים והעצובים ביותר, הוא היה שם אתנו, רגיש לכל תחושה או הרגשה. נתגעגע אליו תמיד", מסרו הזוג ביידן, שנותר עם מייג'ור, רועה גרמני שאותו אימצו ב-2018. הנשיא והגברת הראשונה נצפו לעתים כשהם מטיילים עם כלביהם במדשאה הדרומית של הבית הלבן, והם לפעמים הצטרפו לנשיא בנסיעותיו לקמפ דייוויד או לביתו בדלוואר.

מוקדם יותר השנה הוחזרו שני הכלבים לבית ביידן בדלוואר, אחרי כמה תקריות נשיכות בבית הלבן.
הנשיא ורעייתו צפויים להביא בקרוב חתול לבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully