וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח הלינץ': 9 תושבי הצפון הואשמו בתקיפת משפחה יהודית באום אל-פחם

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 12:26

לפי כתב האישום, התשעה חסמו את כלי הרכב של המשפחה שנקלע בטעות לאזור. הם החלו ליידות אבנים לעברם ולהכות על זגוגיות הרכב באמצעות אלות, בעוד אם המשפחה מסוככת בגופה על שלושת הילדים. האירוע נמשך עד חילוצם בסיוע תושבי המקום

בווידאו: רכב משפחה יהודית שעברה לינץ' באום אל פחם במהלך מבצע "שומר החומות"/צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל ושב"כ הודיעו היום (חמישי) כי פוענח הלינץ' שבוצע במשפחה יהודית שנקלעה בטעות לאום אל-פחם במהלך הפרעות שהתרחשו ברחבי הארץ בחודש שעבר. במסגרת פענוח הפרשה נעצרו תשעה חשודים במעשה.

העצורים, תושבי הכפר זלפה שבצפון, חשודים כי ב-13 במאי זיהו את כלי הרכב של המשפחה בכפרם, לאחר שהמשפחה נקלעה לאזור בטעות בשל חסימת כביש 65 באזור צומת מגידו. על פי החשד, הם המתינו לרכבים של יהודים שייכנסו לכפר בעקבות החסימה בצומת מגידו. משזיהו את רכב המשפחה כרכב של יהודים, החלו ליידות עליהם אבנים ולקרוא "יהודים יהודים".

חשד לרצח באום אל-פחם, 25 במאי 2021. ללא, אתר רשמי
חסמו את רכבם, יידו עליהם אבנים והיכו על השמשות באלות. הלינץ' באום אל-פחם/אתר רשמי, ללא

לפי כתב האישום, החשודים גם חבטו על שמשות כלי הרכב של המשפחה באמצעות אלות תוך קריאות "הם יהודים". בנוסף, במהלך הלינץ' נעלם הכלב של המשפחה אך אותר כעבור כמה שעות על ידי בלשי תחנת המשטרה בעיר.

מעשה הלינץ' נמשך עד לחילוצה המשפחה על ידי אזרחים מקומיים תושבי אום אל-פחם, שסייעו למשפחה להגיע למרפאה המקומית בעיר ומשם פונו בליווי המשטרה למרכז הרפואי העמק בעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully