וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת ניו זילנד נגד הביוגרפיה עליה: "הטעו אותי"

ארדרן אמרה כי הספר שעוסק בסגנון מנהיגותה היה אמור לכלול נשים נוספות, וכי היא הוטעתה על ידי המחברים. זאת אחרי שהתנערה גם מסרט המופק על הטבח במסגדים, שהתמקד בה ולא בקורבנות המוסלמים

ראש ממשלת ניו זילנד הסתייגה מספר ביוגרפי על מנהיגותה, אחרי שלטענתה המחברת הטעתה אותה. הספר החדש "ג'סינדה ארדרן - מנהיגות עם אמפתיה" - נכתב על ידי העיתונאית והפעילה סופריה ואני, והסופר קארל א. הארט. הם התבססו על ראיונות בלעדיים של ואני עם ארדרן, אך האחרונה אמרה כי נאמר לה שהספר יעסוק בנשים ובההגה פוליטית, ולא רק בה.

"נאמר לי שיהיו כעשר מנהיגות נוספות שיהיו מעורבות", אמרה אתמול ראש הממשלה, שסיפרה על הפנייה שקיבלה ב-2019. לדבריה, היא הסכימה להתראיין "על הבסיס הזה, בהנחה שזה לא עוסק בי באופן ספציפי". היא אמרה כי "הטענה שהיה זה ריאיון בלעדי לצורך כתיבת ספר מסוג זה אינה נכונה". ארדרן הוסיפה כי היא תבקש מהמוציא לאור, "סיימון ושוסטר", להבהיר זאת.

ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן, טסה מעל האזורים שנפגעו בשיטפון ,קנטרברי זילנד,1 ביוני 2021. רויטרס
ארדרן בסיור מוסק באזור שיטפונות/רויטרס

הסופר הארט הכחיש כי ארדרן הוטעתה, ואמר כי לשכתה הייתה מודעת לכך שהספר מוסגר מחדש והפך לביוגרפיה. ביום ראשון התנערה ארדרן גם מסרט מתוכנן על הטבח במסגדים בקרייסטצ'רץ' ב-2019, לאחר ביקורת שהופנתה על ההתמקדות הרבה בה בעוד שהקורבנות המוסלמים נדחקו לצד.

"יש סיפורים רבים מ-15 במרץ שאפשר לספר, אבל אני לא מחשיבה את עצמי אחד מהם", אמרה ראש הממשלה, שזכתה לסיקור חיובי נרחב בעולם בזכות טיפולה במגיפת הקורונה והמנהיגות שגילתה אחרי הפיגוע לפני שנתיים. היא הדגישה כי היא לא מעורבת בהפקת הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully