וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום טשטוש לא יעזור לכם. זאת ממשלה נשית חזקה שתעבוד בשבילנו

טל אלכסנדרוביץ'

14.6.2021 / 17:19

אחד השינויים הטקטוניים הוא בהרכב הנשי הדומיננטי והחזק של שרות בתפקידי מפתח בממשלה, אבל באתר ב"חדרי חדרים" חשבו שניתן לטשטש את ההיסטוריה. שום טשטוש לא ישנה את העובדה - הן נשים מעוררות השראה והן הולכות לשלוט פה ביד רמה אך ורק למען אזרחי המדינה

שינוי. דרמה. מהפך. בכל כך הרבה מובנים התעוררנו הבוקר לישראל חדשה. ימים של מהפך. מוסכמות ואמיתות משתנות. השינוי הוא טקטוני. שלטון של כל כך הרבה שנים שהלך והעמיק שורשים. מוחלף כל רוחב הפס של השלטון. לא רק בהיבטים הפוליטיים, אלא גם בתפיסת העולם, תפיסת הניהול, הדמויות המובילות, אופן השיח וכמובן בפקידות שלמדה והפנימה את דברו של השלטון שהוחלף על ידי הציבור.

אבל המהפך הלא פחות מובהק הוא בהרכב האנושי. זו ממשלה מאוד מאוד מגוונת בהמון מובנים שלא היו קודם (וגם פחות מגוונת במובנים אחרים).

אחד השינויים הטקטוניים הוא בהרכב הנשי הדומיננטי והחזק של שרות בתפקידי מפתח בממשלה. כמות ואיכות. זה לא רק תשע נשים מתוך 27 שרים, אלא שהן מככבות בתפקידי ליבה סופר-חשובים, בעמדות השפעה אמיתיות. העובדה שבממשלה הזו אין מפלגות שפוסלות נשים מפוליטיקה וייצוג ציבור אוטומטית יצרה הזדמנות חד פעמית בהיקף ובכובד התפקידים.

אבל באתר ב"חדרי חדרים" חשבו שניתן לטשטש את ההיסטוריה. למה לא? פשוט נמחק את הפרצופים של השרות. אז הן כנראה לא תהיינה שם. לא כאלה משפיעות ולא תייצרנה אתגר לקהל שלנו - שחלילה יבין שכך צריך להיות. ניקח נשים עם עשייה, הצלחה, עצבים של ברזל, מנהיגות ויכולת ופשוט נטשטש להן את הפנים.

הו התמימות. טועה מי שחושב שטשטוש של גרפיקאי מתחיל ימחק מנהיגה שלקחה מפלגה במצב של צמח והפכה אותה לפרח מלא חיים, או מי שהצליחה לנהל את ועדת חוץ וביטחון ביד רמה בתקופת קרב. מדובר בשורת נשים פורצות תקרות זכוכית בעולמות מקצועיים וציבוריים. נשים שהפכו לסמל של שבירת מחיצות, אתגרים וגבולות. נשים שהן השראה לכל מי שגדלה תחת הבנה שהכול אפשרי.

תמונת הצילום המסורתי של הממשלה בבית הנשיא כפי שהוצג באתר חדרי חרדים. אתר בחדרי חרדים, ישי ירושלמי, אתר רשמי
איפה הנשים? התמונה המטושטשת של הממשלה החדשה בצילום המסורתי בבית הנשיא/אתר רשמי, אתר בחדרי חרדים, ישי ירושלמי

אף אחד לא יצליח לטשטש אותן. הן הולכות לשלוט פה ביד רמה. לשלוט במובן הטוב והישן של המילה. למען אזרחי המדינה. היכולת שלהן לתפעל מערכות, להגיע להסכמות, להסתכל קדימה ולנהל צוות להישגים היא עצומה. אבל הן מביאות איתן עוד משהו - הבנה עמוקה של צרכי האזרח. של מורכבות החיים עצמם. של הצורך שלא יגבה הלב. הן יודעות היטב שישראל לפני הכול ולא האגו שלהן. הן יודעות לעבוד בצוות. הן יודעות שהתוכן והעשייה הביאו אותן לאן שהגיעו.

קשה להבטיח הבטחות ולהתנבא בעולם הזה. בטח לא בפוליטיקה הישראלית. דבר אחד ברור כבר עכשיו, מדובר באחד ההישגים הערכים, הפוליטיים והציבוריים הכי חשובים בתולדות הפוליטיקה הישראלית.

בהצלחה לכן גבירותיי השרות.

טל אלכסנדרוביץ', מנכ"לית בן חורין אלכסנדרוביץ' אסטרטגיה ותקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully