וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה מבילוי במסעדה ומצאה מכשיר מעקב בתוך התיק שלה

12.7.2021 / 0:03

אישה שחגגה יום הולדת לחברה מצאה לאחר מכן בתיק שלה מחזיק מפתחות עם תוכנת מעקב שלא היה שלה. מעל למיליון איש צפו בסרטון ובאזהרה שלה: בידקו את התיקים והארנקים שלכם

שרידן אליס פרסמה אזהרה חשובה לאחר שהייתה בבילוי לילי במסעדה כדי לחגוג יום הולדת עם חברה, ולאחריו מצאה משהו מטריד שלא היה אמור להיות בתיק היד שלה.

היא פתחה את התיק לפני השהגיעה הביתה ומצאה שם ריבוע מפלסטיק שהתברר שהיה מחזיק מפתחות עם מאתר באמצעות בלוטות' שלא היה שלה והיא לא הבינה מאיפה הוא הגיע לתיק שלה. היא הגיבה במהירות והוציאה את הסוללה, כאשר הבינה שכנראה המכשיר היה אמור לעקוב אחרי המיקום שלה.

שרידן, אמנית שחיה בטקסס, ארצות הברית, החליטה לשתף את הממצא שלה בטיקטוק בתקווה שזה יעזור לאחרים שלא ליפול קורבן לניסיון מעקב מתוחכם שכזה. הסרטון שלה הפך להיות ויראלי וצבר מעל למיליון צפיות.

צפו בסרטון

בסרטון היא אומרת: "הייתי בשבת בארוחת ערב עם כמה חברים שחגגו יום הולדת לחברה שלי. בדרך כלל אני לא לוקחת תיק, אבל הפעם הייתי צריכה כי היו לי דברים לקחת כדי לקשט את השולחן. אחרי הבילוי ניקיתי את התיק שלי ומצאתי את זה. בעיקרון זה מכשיר מעקב. מיד הוצאתי את הסוללה, אבל כדאי שתבדקו את התיקים והארנקים שלכם".

כמובן שהסרטון הזה צבר גם אלפי תגובות, כאשר חלק מהמגיבים תהו אולי זה בכלל חפץ של מישהו אחר שהיה במסיבה, למרות ששרידן הכחישה את זה בתוקף. היו אחרים שציינו שהאות של הבלוטות' לא ייקלט בכל מקרה ולכן לא ניתן לעקוב אחריה עם זה באמת - כיוון שהטלפון שאליו הוא מוצמד צריך להיות קרוב בכדי שזה יעבוד. אולם זה לא עזר להרגיע אנשים כשאחד כתב: "תתעלמי מכל האנשים שאומרים לא לדאוג. אפילו אם זה לא עובד - העובדה שמישהו ניסה את זה מפחידה בפני עצמה. אני הייתי בודק גם אם יש שם מצלמות".

  • עוד באותו נושא:
  • מעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully