וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה, אוקראינה ואתיופיה יוסרו מרשימת המדינות שהיציאה אליהן מוגבלת

עודכן לאחרונה: 12.6.2021 / 6:17

המדינות, בהן שיעורי התחלואה היו גבוהים, הוכנסו לרשימה בסוף אפריל, ומאז ישראלים לא הורשו לצאת אליהן אלא במקרים חריגים. כמו כן אישרו משרדי הממשלה את הארכת תוקף תקנות התעופה העיקריות, בהן חובת בדיקה לחוזרים מחו"ל, ובידוד לשבים ממדינות אדומות

אוקראינה, אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות שהיציאה אליהן אסורה החל מיום שני - כך הודיעו היום (שישי) בהודעה משותפת משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד התחבורה. מדינות אלה נכנסו לרשימה זו בסוף אפריל, אז שיעורי התחלואה בהן בנגיף הקורונה היו גבוהים.

שינויים נוספים שיחולו הם ביטול האיסור על כניסה לטרמינל הנוסעים של מלווים לא חיוניים, וביטול החובה על חברות התעופה לפתוח מספר דלפקים מינימלי כדי לתת שירות לנוסעים בנתב"ג. שינויים אלה ייכנסו לתוקף מיום שלישי.

כמו כן אישרו המשרדים את הארכת תוקף תקנות התעופה העיקריות, לפיהן על הנכנסים ממדינות אדומות להיכנס לבידוד, כולל מחלימים ומחוסנים, וכן חובת בדיקות בכניסה לארץ, וקנס בסך 3,500 שקלים לנוסעים המסרבים לעבור אותה. תוקף תקנות אלו הוארך עד ה-30 ביוני.

בדיקות קורונה בנתב"ג לשבים מחו"ל, 21 במרץ 2021. ראובן קסטרו
אוקראינה, אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות שהיציאה אליהן אסורה. נתב"ג/ראובן קסטרו

רוב הגבלות הקורונה שהוטלו על הציבור בוטלו בתחילת החודש, שנה ושלושה חודשים מאז פרוץ המגיפה בישראל. בתחילת השבוע הוחלט בדיון במגן ישראל על ביטול חובת עטיית המסיכות בחללים סגורים, שייכנס לתוקף ביום שלישי. בדיון הוחלט, לפי שעה, להוציא מן הכלל את בתי הספר, ולכן התלמידים ימשיכו לעטות מסכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully