וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד בסדרת ציוצים באנגלית: "נתניהו יעביר את השלטון בצורה מסודרת"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 20:12

אחרי שבתקשורת האמריקנית השוו בימים האחרונים בין רה"מ לבין מהלכיו של טראמפ כשהפסיד את הבחירות, בליכוד החליטו לכוון לדעת הקהל בארה"ב והבהירו כי נתניהו התכוון להפרת הבטחות הבחירות. באחד הציוצים נכתב כי המהלך של בנט זהה לאלקטורים שמחליטים להפוך את החלטת הבוחר

מפלגת הליכוד שיגרה היום (חמישי) סדרת ציוצים באנגלית בעקבות ההשוואות בארצות הברית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין מהלכיו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ לאחר שהפסיד בבחירות בנובמבר. בציוצים הובהר כי נתניהו יעביר את השלטון בצורה מסודרת לנפתלי בנט.

"כאשר נתניהו דיבר על הונאת בחירות הוא לא התכוון לתהליך ספירת הקולות אלא להפרת הבטחות הבחירות של בנט", נכתב בציוץ מטעם הליכוד. בהודעת הליכוד, שכוונה לדעת הקהל האמריקני, נאמר כי מעשיו של בנט זהים למהלך שבו האלקטורים של המדינות בארצות הברית מחליטים על דעת עצמם להפוך את ההחלטה של הבוחרים. "הקואליציה שהוקמה לא מייצגת את רצון הבוחרים", נמסר בסדרת הציוצים של הליכוד.

הציוצים של הליכוד

אחד הציוצים של CNN בו נתניהו מושווה לטראמפ

בימים שלישי ורביעי השבוע הופיעו כמה כתבות בתקשורת האמריקנית שהשוו בין קמפיין הדה-לגיטימציה שנתניהו מנהל נגד ממשלת בנט-לפיד לבין קמפיין הדה-לגיטימציה שניהל טראמפ נגד תוצאות הבחירות. דיווח ששודר בנושא ברשת CNN הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בישראל ובארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully