וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכת בקבוק התבערה ביפו: שכניו של בן ה-12 שנפצע חשודים בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 17:53

לבקשת וואלה!, ביהמ"ש השלום התיר לפרסם פרטי חקירה, לפיהם 3 תושבי יפו נעצרו בחשד לניסיון רצח והצתה ממניע לאומני. עוד נאמר כי המשטרה מצאה DNA של אחד החשודים על בקבוקי התבערה בזירה, וכי הוא ואחיו, חשוד נוסף - גרים בסמוך לבית המשפחה. מעצרם הוארך עד יום ראשון

המשטרה עצרה שלושה תושבי יפו בחשד לזריקת בקבוק התבערה בעיר, שגרם לפציעתו של מוחמד גינטזי בן ה-12 באורח קשה - כך התיר היום (רביעי) לפרסום בית משפט השלום בתל אביב לבקשת וואלה!. לפי הפרטים החדשים שפורסמו, השלושה חשודים בניסיון רצח והצתה ממניע לאומני, והמשטרה מחזיקה בראיות DNA של אחד מהם, שנמצאו על בקבוקי תבערה.

החשוד שה-DNA שלו נמצא בזירה הוא שכן של משפחת גינטזי, כמו גם אחיו שהוא חשוד נוסף בתקרית - ולטענתם הם מכירים את המשפחה. החשוד המרכזי עוד טען כי הוא שותה באופן קבוע בקבוקי בירה וכי הכביסה שלו נמצאת באזור בית המשפחה, וכך ייתכן ומישהו לקח את החפצים והשתמש בהם להכנת בקבוקי התבערה.

מעצרם של השלושה הוארך עד ליום ראשון. המשטרה ביקשה להאריך גם את צו איסור הפרסום, אך שופטת השלום כריסטינה חילו אסעד אמרה כי המשטרה לא הניחה תשתית עובדתית מספקת לצורך המשך איסור הפרסום, וכי הכלל הוא עקרון זכות הציבור לדעת.

תיעוד זריקת בקבוק התבערה ביפו, 15.5.21. תמונות גולשים
תיעוד זריקת בקבוקי התבערה ביפו, 15 במאי/תמונות גולשים
זריקת בקבוק תבערה לבית ביפו, 15 במאי 202. יאפא 48, אתר רשמי
הבית לעברו הושלכו בקבוקי התבערה ביפו, 15 במאי/אתר רשמי, יאפא 48

בתוך כך, עורכת דינו של אחד החשודים טענה כי מרשה נחשף לאלימות ואיומים בחקירה מצד חוקרי שב"כ, שביצעו מספר רב של תרגילי חקירה והביאו את החשודים כמה פעמים לזירה במטרה שישחזרו את האירועים ויודו בטענות נגדם. באחת הפעמים, אחד החשודים, שלדברי עורכת הדין מצבו הנפשי מעורער, זעק בניידת שהסיעה אותו למקום וסרב לצאת ממנה. לטענתה, גם עליו הופעלה אלימות.

האירוע תועד והוצג לבית המשפט המחוזי במעמד צד אחד. "למרות האלימות ותת-התנאים הוא עומד על שלו שהוא לא חשוד והאחרים שקושרים אותו משקרים", אמרה עורכת דינו.

בנוסף לכך, עו"ד אחמד חמזה יונס, סניגורו של אחד החשודים, סיפר לוואלה!: "התברר כי החשוד מאושפז בבית חולים העמק בעפולה בלי שידענו על זה בכלל, כאשר הוא מתלונן מזה שלושה ימים על שתן דמי, וסיפר לרופאיו כי הוא הוכה במהלך החקירה מכות אגריסביות והדבר תועד בסיכום האשפוז של בית החולים".

חשוד רביעי נעצר על שיבוש הליכים, אך שוחרר מוקדם יותר השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully