וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלה או דיאטה? הירידה המסתורית במשקל של קים ג'ונג און

אחרי חודש שבו לא נראה בציבור, מנהיג צפון קוריאה נצפה רזה יותר. לא ברור מה גרם לירידה במשקל של הרודן כבד המשקל, אך אחת ההערכות גורסות כי הוא מנסה לשפר את מעמדו בקרב הציבור

בווידאו: מנהיג קוריאה הצפונית איבד ממשקלו/צילוםף רויטרס

הופעתו הראשונה זה חודש של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און העלתה השערות חדשות לגבי מצבו הבריאותי, אחרי שנראה כי הוא איבד ממשקלו. משקלו העודף של קים משך עניין עולמי מאז שעלה לשלטון לפני כעשור, ולפי ניתוח תמונותיו בכינוס של הלשכה הפוליטית של המפלגה על ידי אתר NK News, הוא "איבד משקל רב".

האתר, שבסיסו בסיאול, פרסם אתמול תמונות מוגדלות של קים, שנראה כי הידק את רצועת השעון היוקרתי שעל ידו. התמונות מראות כי ידו השמאלית דקה משמעותית בהשוואה לתמונות דומות שצולמו במרץ השנה ובנובמבר אשתקד.

קים, שלפי ההערכות הוא בן 37, הוא מעשן כבד והוא סובל מבעיות רפואיות הנקשרות למשקלו ולאורח חייו. אביו, קים ג'ונג איל, מת בדצמבר 2011, ככל הנראה בעקבות התקף לב. ב-NK News דווח כי סוכנות הביון הדרום קוריאנית אמרה לחברי הפרלמנט בשנה שעברה כי לפי ההערכות, קים שוקל 140 ק"ג אחרי שהעלה בין שישה לשבעה ק"ג בשנה מאז שמונה למנהיג ב-2011.

לא ברור אם הירידה במשקל נובעת ממחלה או מדיאטה.

מומחה אחד אמר ל- NK Newsכי ייתכן שהמנהיג החליט להשיל ממשקלו כדי לשפר את מעמדו בבית. קוריאה הצפונית מתמודדת עם מחסור במזון ועם משבר כלכלי שנובע מצניחה דרמטית בסחר עם סין מאז מגיפת הקורונה, שורת אסונות טבע וסנקציות בינלאומיות שהוטלו על המשטר בשל תכנית הגרעין והטילים שלו.

בריאותו של קים היא מקור קבוע להשערות ושמועות. ב-2014, הוא נעלם למשך קרוב לשישה שבועות לפני שהופיע בציבור שוב, כשהוא נעזר במקל הליכה. כמה ימים לאחר מכן, סוכנות הביון הדרום קוריאנית טענה כי הוא עבר ניתוח להסרת ציסטה מהקרסול.

בשנה שעברה הוא נעדר למשך כשלושה שבועות, וכמה דיווחים אף טענו שהוא מת. תיאוריה סבירה יותר שעלתה, שלפיה הוא פשוט התבודד עם משפחתו מחשש להידבקות בקורונה - עלתה לאחר שהוא צץ מחדש בציבור ונראה במצב טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully