וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבועיים לאחר נאום השיעולים, נסראללה בהופעה ראשונה: "חולם להתפלל באל-אקצא"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 18:53

מזכ"ל חיזבאללה נושא דברים בשידור חי ברשת הטלוויזיה אל-מנאר. בנאום נראה נסראללה נינוח יחסית לנאום הקודם שנשא, בו הרבה להשתנק. הוא לעג למשבר הפוליטי בישראל, השווה את נתניהו לטראמפ, והזהיר מפעולות שיעשה כדי להישאר בשלטון: "עלול לעשות דברים טיפשיים"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה החל לשאת היום (שלישי) דברים בשידור חי ברשת הטלוויזיה של הארגון "אל-מנאר". בנאום נראה נסראללה נינוח יחסית לנאום שנשא לפני כשבועיים לציון 21 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון, בו נראה חולה והרבה להשתעל ולהתנשף. "כמו כל בן אדם, לפעמים מרגישים חולי או עייפות", אמר נסראללה, "שמעתי שכבר מחפשים לי מחליף".

נסראללה הודה בפתח נאומו לכל הדורשים בשלומו על הדאגה. "אני מוקיר את האהבה של האנשים ומבטיח להם שאני איתם וביניהם ונמשיך בדרך יחד. אני עדיין חולם ומקווה שנתפלל יחד במסגד אל-אקצא".

חסן נסראללה בנאום ברשת "אל-מנאר", 8.6.21. -, אתר רשמי
נסראללה בנאום, היום/אתר רשמי, -

בנאומו לעג נסראללה למשבר הפוליטי בישראל ואמר "אנחנו עומדים מול אויב טיפש ונורא שבורח המשברים הפנימיים שלו. היום כולם מודעים למשבר החברתי והפוליטי שיש בישראל, לא מצליחים להקים ממשלה".

הוא לגלג על ראש הממשלה בנימין נתניהו והשווה אותו לנשיא ארצות הברית לשעבר שלא קיבל את תוצאות הבחירות בהן הפסיד. הוא גם הזהיר מפעולות של נתניהו שמטרתן יהיה להבעיר את השטח כתוצאה מהחשש לאבד את שלטונו. "נתניהו יכול לעשות דברים טיפשיים, זה יכול ללכת לכל כיוון, צריך לעקוב אחרי זה. אם זה לגבי הגרעין האיראני, או בירושלים. ירושלים ואל-אקצא הם באחריות האומה כולה".

הוא הזהיר כי הוא פועל ליצור משוואה לפיה "תקיפת ירושלים פירושה מלחמה אזורית". הוא ציין כי המורדים החות'ים בתימן, הנתמכים על ידי איראן, הביעו נכונות "להיכנס למשוואה של השמירה על ירושלים".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו וח"כ מיקי זוהר במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת 6 ביוני 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"צריך לעקוב אחרי המהלכים שלו, זה יכול ללכת לכל כיוון". נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

גם בנאומו הקודם הזהיר מזכ"ל חיזבאללה מפגיעה בירושלים ומלחמה אזורית. "תקיפת ירושלים ואל-אקצא שווה מאבק מזוין", אמר לפני כשבועיים נסראללה. "ההכנסה של ירושלים למעגל האיומים גרמה להתנגדות לנקוט בעמדה היסטורית, מכרעת וחדשה. תושבי עזה וההתנגדות היו מוכנים להגן ולהקריב למען ירושלים ומסגד אל-אקצא. הישראלים צריכים להבין שפגיעה בהם שונה מכל תוקפנות אחרת שלהם. עזה הפתיעה את האויב בכך שמימשה את האיום שלה להגיב על מה שהכיבוש עשה בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully