וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים; אין נפגעים | תיעוד

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 17:58

בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה חור גדול שנפער בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. מהמשטרה נמסר כי שוטרים וכוחות חילוץ והצלה נמצאים במקום, וכמו כן כי קיים חשש מקריסת חלקים נוספים בחניון: "פועלים להרחקת אנשים לטווח ביטחון מירבי"

בווידאו: תיעוד של קריסת החניון בבית החולים שערי צדק/צילום: דוברות המשטרה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. כחצי שעה לפני קריסת החניון בשערי צדק, חנכו ראש העיר משה ליאון ומנכ"ל שערי צדק עופר מרין את החניון העליון החדש הנמצא בקרבת מקום.

מהמשטרה נמסר כי שוטרים וכוחות חילוץ והצלה נמצאים במקום, וכמו כן כי קיים חשש מקריסת חלקים נוספים בחניון. עוד נאמר כי הכוחות "פועלים להרחקת אנשים לטווח ביטחון מירבי". מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, מקיים הערכת מצב במקום יחד עם כלל הגורמים האחראים לטיפול באירוע.

חצי שעה לפני קריסת החניון בשערי צדק, ראש העיר משה ליאון ומנכ"ל שע"צ עופר מרין חנכו את החניון העליון החדש. אתר רשמי, מערכת וואלה!
ראש העיר משה ליאון ומנכ"ל שערי צדק עופר חונכים את החניון העליון החדש/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לדברי מנכ"ל בית החולים, עופר מרין, הבולען נפער "ככל הנראה כתוצאה מעבודות החפירה של המנהרות. הייתה קריסה של אזור מתוך חניון שער שערי צדק. הנזק הוא לרכוש, מספר מכוניות נהרסו. אין נפגעים. יש פה מעטפת נפלאה של העירייה וראש העיר, המשטרה ומפקד המחוז - מעטפת שהגיעה והירתמות יפה. יש פה הרבה מהנדסים. האירוע הוא מחוץ למבנה של שערי צדק והמהנדסים קבעו שהמבנה בטוח ואין שום חשש - שערי צדק ממשיך לפעול באופן מלא כרגיל".

במשטרה ביקשו מהציבור שלא להגיע למקום, למען שלומם וכדי לאפשר לכוחות לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully