וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי "אורי בורי" על מות המדען שנפצע בפרעות במלונו: "אין מילים לתאר את הסיטואציה המזעזעת"

7.6.2021 / 8:34

מנהל סוכנות החלל הישראלית לשעבר מת אמש, לאחר שנפצע באורח אנוש בהצתת מלון "אפנדי" בעכו. אורי ירמיאס, שהמלון נמצא בבעלותו, התקשה לקבל את הבשורה: "תוצאות לא צפויות לחלוטין; הכרתי את מעשיו ופועלו בהערצה". שב"כ והמשטרה חוקרים את נסיבות התקרית

אורי ירמיאס, בעלי מסעדת "אורי בורי" ומלון "האפנדי" שהוצתו במהלך המהומות האלימות בעכו, הביע היום (שני) צער על מותו של אבי הר אבן, שנקבע אתמול לאחר שנפגע באורח אנוש באירוע. "הוא היה במחשובתיי לאורך הימים האחרונים", אמר לוואלה!.

הר אבן מת אתמול לאחר אשפוז ממושך בבית החולים, לאחר שפונה במצב אנוש מזירת ההצתה. שב"כ והמשטרה חוקרים את נסיבות התקרית כדי להביא את האחראים לדין. "בימים האחרונים שמעתי שמצבו ממש לא טוב", סיפר ירמיאס. "לא הכרתי אותו אישית אלא רק את מעשיו ופועלו, ובהערצה".

אבי הר-אבן. טל ענבר, מערכת וואלה!
משפחתו היתה לצידו במותו. הר אבן/מערכת וואלה!, טל ענבר

"פגשתי אותו באותו ביקור בעכו", סיפר. "הוא היה עם חברים ולא היתה הזדמנות לשיחה אישית, אבל ניגשתי אליהם ודיברתי עם החבורה. לדאבוני, הביקור הזה הסתיים בסיטואציה הזו שנקלענו אליה, ושממש אין מילים לתאר אותה. נסיבות האירוע הזה ותוצאותיו מזעזעות ולא צפויות לחלוטין. ניחומיי למשפחה".

אבי הר- אבן עם אילן רמון. משרד המדע והטכנולוגיה, אתר רשמי
הר אבן עם אילן רמון/אתר רשמי, משרד המדע והטכנולוגיה
אבי הר אבן עם ראש נאס"א דניאל גולדין בביקור בטכניון. משרד המדע והטכנולוגיה, אתר רשמי
הר אבן בביקורו של ראש נאס"א דניאל גולדין בטכניון/אתר רשמי, משרד המדע והטכנולוגיה

הר אבן, שהיה במותו בן 84, היה חתן פרס ביטחון ישראל ובעברו כיהן כמנהל סוכנות החלל הישראלית. הוא נפצע כשהתארח במלון "האפנדי" בחיפה, כשפורעים ערבים הציתו את המבנה בליל שלישי ב-11 במאי. הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מכוויות קשות ושאיפת עשן, והיה מורדם ומונשם לכל אורך זמן אשפוזו. אתמול נאלצו אתמול לקבוע את מותו, כשמשפחתו היתה לצידו.

הר אבן הותיר אחריו את רעייתו מרים, ילדיו יעל, עודד ואלוף (מיל.) יואב הר אבן, המכהן כמנכ"ל רפא"ל, ושמונה נכדים. הלוויתו של הר אבן תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין מורשה ברמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully