וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה של "סופרמן" שניסה לעצור אוטובוס בידיו - ונדרס

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 23:55

זו ציפור? זה מטוס? לא, זה אדם טיפש במיוחד. גבר ברזילאי שמסתובב באופן קבוע בתחפושת סופרמן נפגע מאוטובוס כשניסה להעמיד פנים שהוא מצליח לעצור אותו עם היד. צפו בתיעוד המפחיד של התאונה

הקומיקאי הברזילאי, לואיז ריביירו דה אנדרדה בן ה-35, תיעד את עצמו לבוש בתלבושת סופרמן כשהוא מנסה לעצור אוטובוס עם היד שלו - וכמובן שהוא נכשל ונדרס.

בתאונה, שתועדה במלואה ע"י "הסופרמן הברזילאי" בעיירה בארה דוס קוקיירוס ב-30 במאי, נראה לואיז עומד במרכז הכביש, לבוש בתחפושת סופרמן אדומה-כחולה קלאסית, וממתין לאוטובוס שעושה את דרכו במהירות אליו.

קשה לצפייה: "סופרמן" נדרס בידי אוטובוס

לואיז לא באמת חושב שהוא סופרמן (לפחות ככה אנחנו מקווים) והעריך שהאוטובוס יבלום שנייה לפני שיפגע בו - כך שיראה כאילו סופרמן עצר את האוטובוס באמצעות "יד הברזל" שלו.

לצערו, הוא לא העריך נכון את המרחק ונפגע בידי האוטובוס.

צפו בתיעוד המלא:

בסרטון נראה לואיז מרים את ידו כאילו הוא מתכנן לעצור בעזרתה את האוטובוס - ולפני שהוא מספיק להסתובב אליו - הוא נדרס. על אף שהפעלול נכשל, נהג האוטובוס הצליח להאט ולפגוע ב"סופרמן" פגיעה קלה בלבד שהטיחה אותו קדימה והותירה אותו ללא פציעות.

לואיז נראה ממשיך לתפקד כאילו דבר לא קרה, על אף שבפנים הוא בטח זועק מכאב. בסרטון הוא מתבדח: "עכשיו גיליתי שאני באמת עשוי מפלדה" והוסיף: "אני אתלונן על הבלמים של הרכב הזה. הם לא עובדים".

ואז הוא הרגיע את הצופים: "אני בסדר"

מאוחר יותר הוואנבי סופרמן לקח על עצמו את האשמה וטען שלא חישב נכון את המרחק מהאוטובוס המתקרב. בראיון שהעניק לחדשות F5 למחרת, אמר לואיז: "אני לוקח אחריות על הכל. פניתי לחברת האוטובוסים כדי שהנהג לא ייענש. לא הייתה שום בעיה עם הבלמים כפי שטענתי בסרטון. הוא עשה מה שהוא יכול ואני פעלתי לא נכון. זה פעלול שאני תמיד עושה, אבל הפעם זה כמעט נגמר בתאונה, וזה לא נגמר ככה כי יד אלוהים הייתה שם. לא הרגשתי כלום במכה שקיבלתי. נפגעתי באשמתי ונס של אלוהים התרחש שם. אלוהים פעל באותו זמן והגן עלי".

חברת התחבורה Setransp פרסמה הודעה בה הדגישה את חשיבות תשומת הלב לתנועה, ביקשה מהציבור שלא להיות פזיזים על הכביש והבטיחה לבצע את הטיפול הנדרש במקרה זה. בקיצור, אל תנסו את זה בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully