וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נעצר כשצילם שוטרת מג"ב "באופן מבזה"; השופט: "הפרסומים דווקא מחמיאים לה"

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 13:54

תושב מזרח ירושלים העלה לטיקטוק סרטונים בהם מתועדת השוטרת בעיר העתיקה. על אף שלא עולה בתיעוד קונוטציה מינית, במשטרה טענו כי "הלבשת מוזיקה מבזה עלולה להתפרש כהטרדה מינית". השופט דחה את הבקשה להארכת מעצר ושחרר אותו בליווי הערה שנויה במחלוקת: "אין יסוד לטענה"

בווידאו: צעיר נעצר כשצילם שוטרת מג"ב "באופן מבזה"/מערכת וואלה!

צעיר ערבי ממזרח ירושלים נעצר השבוע לאחר שצילם שוטרת מג"ב בעיר העתיקה באופן שעלול, לטענת המשטרה, להתפרש כמיני. שופט בית משפט השלום בעיר אלעד לנג לא התרשם מטענות המשטרה וקבע בהחלטה שנויה במלוקת כי "הפרסומים אינם פוגעניים אלא דווקא מחמיאים לשוטרת".

תיעוד של שוטרים במרחב הציבורי אינו מהווה עבירה פלילית, אך במשטרה טוענים כי העלאת סרטון של שוטרת לטיקטוק תוך כדי הלבשת "מוזיקה מבזה" על הסרטון, עלול להתפרש כמבזה ומטריד מינית. בדיון שנערך שלשום בבית המשפט אמרה נציגת המשטרה רס"מ אורטל מלכה לשופט: "המשיב חשוד בהפצת סרטונים בטיק טוק של שוטרים ושוטרות. הוא מצלם מקומות אינטימיים של שוטרת אחת שבה הוא מתמקד".

צילם שוטרת מג"ב "באופן מבזה". אתר רשמי, מערכת וואלה!
"עלול להתפרש כמטריד מינית". השוטרת שצולמה בסרטונים/מערכת וואלה!, אתר רשמי

במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים. השופט לנג דחה את בקשת המשטרה וכתב "נראה כי לא הונח חשד מספק לביצוע עבירה. אין כל יסוד לטענה כי מדובר בפגיעה מכוח החוק למניעת הטרדה מינית או להעלבת עובד ציבור בפרסום התמונה". נציגת המשטרה ביקשה מהשופט עיכוב ביצוע על החלטת השחרור, אך לנג דחה את הבקשה ושחרר את החשוד.

משטרת ירושלים הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בעיר על החלטת שופט השלום לנג לשחרר את הצעיר. הדיון צפוי להתקיים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully