וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים ירו לעבר ביתו של עיתונאי בטייבה; אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 13:55

שני החשודים נמלטו מהמקום ולא דווח על נפגעים. בתוך כך, במשטרה נבדק אם זה נעשה במכוון עקב היותו עיתונאי או שזאת הייתה טעות בכתובת. "חצייה של קו אדום ועליית מדרגה באלימות", אמר יו"ר ארגון העיתונאים

חשד לרצח בכפר טייבה בגליל, 14 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה בטייבה/דוברות משטרת ישראל

חשודים ירו היום (חמישי) לעבר ביתו של עיתונאי ynet חסן שעאלן, המשמש ככתב לענייני החברה הערבית. לא היו נפגעים בתקרית, והמשטרה פתחה בחקירה בניסיון לבדוק אם מדובר בין השאר בפגיעה מכוונת.

יו"ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ'יצקי אמר: "אנו מזועזעים מהירי על ביתו של כתב ynet חסן שעלאן. מדובר בחצייה של קו אדום ועליית מדרגה באלימות שמופנית כלפי עיתונאים בישראל".

לדבריו, "אנו רואים בכך לא רק פגיעה בחסן ומשפחתו, אלא ניסיון להלך אימים על עיתונאים ולפגוע ביכולתם לשרת את הציבור ולדווח על המתרחש בתוך החברה הערבית ובכלל. אנו דורשים ממשטרת ישראל לנקוט את כל האמצעים כדי להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם היורים".

חסן שעלאן כתב ווינט שירו על ביתו בטייבה, 3 ביוני 2021. ללא, אתר רשמי
חסן שעלאן כתב לענייני החברה הערבית ב- Ynet/אתר רשמי, ללא

במהלך המהומות וההסלמה הביטחונית של השבועות האחרונים עיתונאים רבים הותקפו על ידי מתפרעים יהודים בעת שצילמו כתבות ודיווחים מהשטח. בין היתר, צוות כאן חדשות - הכתב יואב זהבי והצלם רוליק נוביצקי - הותקפו בחודש שעבר באלימות קשה בשכונת התקווה שבתל אביב על ידי פעילי ימין קיצוני בעת צילומים של כתבה.

כמו כן, איילה חסון וצוותה מחדשות 13 הותקפו באבנים בלוד, וכתב חדשות 13 עומרי מניב הותקף ברכבו ורוסס בגז פלפל במהלך הפרות הסדר האלימות ביפו.

במקביל, עקב איומים ברשתות החברתיות פורסם כי הוצמדה לויס, כמו גם לרינה מצליח, גיא פלג ויונית לוי, אבטחה לאורך ימי מבצע "שומר החומות".

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully