וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בחדר כושר בגבעתיים: מנהלת המכון נחקרה באזהרה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 17:06

המנהלת בסניף של רשת "הולמס פלייס" נחקרה אתמול בחשד לגרימת חבלה ברשלנות. בית החולים שיבא בו מאושפז בן ה-48 עדכן כי מצבו קשה, לאחר שמתקן משקולות קרס עליו במהלך אימון. החקירה נמשכת ועובדים נוספים בחדר הכושר צפויים להיחקר

גבר במצב אנוש אחרי שנפגע ממשקולת בחדר כושר, גבעתיים, 30 במאי 2021. ספיר לוי
החקירה נמשכת. סניף "הולמס פלייס" בגבתיים, אתמול/ספיר לוי

מנהלת חדר הכושר בגבעתיים שבו נפצע אתמול (ראשון) מתאמן באורח אנוש נחקרה באזהרה בחשד לגרימת חבלה ברשלנות. החקירה בעניין התאונה, במהלכה ככל הנראה נפל מתקן משקולות על הגבר בן ה-48, נמשכת ועובדים נוספים בחדר הכושר צפויים להיחקר.

בית החולים שיבא תל השומר בו מטופל הגבר עדכן הבוקר כי מצבו ממשיך להיות קשה מאד ונשקפת סכנה לחייו. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

לפי עדים במכון הכושר של רשת "הולמס פלייס", אותו אדם השתמש במתקן משקולות ומשום מה סוגרי הבטיחות לא ננעלו. "לא ידוע אם הוא לא נעל או שהייתה תקלה", אמר אחד מהם, ולכן כל המשקל קרס עליו. מדובר במאות קילוגרמים.

לאחר התקרית, רשת הולמס פלייס מסרה כי "מבדיקה ראשונית שביצענו עולה כי המכשיר תקין ובשל אי נעילת המשקולות נגרמה התאונה המצערת. אנשי הצוות במועדון ניהלו את האירוע באופן מידי, עד להגעת צוות של מד"א שפינה אותו לבית החולים. אנו מאחלים למתאמן החלמה מהירה".

גורם המקורב להנהלת חדר הכושר אמר לוואלה!: "מדובר במתקן כושר אשר פועל לא בשכיבה ולא בישיבה אלא דווקא בעמידה, בוחרים את המשקל אותו רוצים לדחוק ונועלים בסוגרי האבטחה".הם הדגישו כי מדובר במתאמן ותיק בחדר הכושר ומכיר את המתקן היטב.

מהולמס פלייס נמסר בתגובה: "איננו יכולים להגיב לגוף העניין בעת שמתנהלת חקירה. אנו כן יכולים לומר שלפי המידע שברשותנו אין מדובר ברשלנות של הולמס פלייס או מי מעובדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully