וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאון מרושע" חולק 4 מילים איתן תוכלו לסיים כל שיחת טלפון לא רצויה - בלי לצאת גסי רוח

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 23:32

גם אתם שונאים לדבר בטלפון אבל לא יודעים כיצד לסיים את השיחה בלי לבאס את הצד השני? מסתבר שישנן 4 מילים שכדאי לפתוח איתן כל שיחת טלפון כדי שתוכלו לנתק מתי שרק תרצו בלי להודיע ובלי לצאת גסי רוח. יום אחד תודו לנו

ילדה מנסה לנתק טלפון קווי - ולא יודעת איך/יוטיוב

יש פה מישהו שעדיין אוהב לדבר בטלפון? השתלטות הוואטסאפ ושאר שירותי המסרים המיידיים על חיינו הפכה כל שיחה קולית לטרחה אמיתית. בנתיים נותרו עוד כמה חצופים שמעזים להתקשר אלינו, אבל אל דאגה - יש טריק גאוני אך מרושע לניתוק השיחה בכל שלב שתרצו - בלי להודיע מראש ובלי לצאת גסי רוח.

חברת "showethoughtco" שמשווקת מוצרים עליהם ניתן לכתוב באמבטיה, שיתפה רעיון של מישהו שכונה על ידם "גאון מרושע" שטוען שעליכם לפתוח כל שיחה ב-4 מילים שיסייעו לכם להחליט אם בא לכם להמשיך בשיחה או פשוט לנתק בלי לדפוק חשבון.

זו השיטה הגאונית/מרושעת

הפתרון: "פתחו כל שיחת טלפון במילים 'הטלפון שלי עומד למות' ואז תוכלו לנתק מתי שתרצו". כלומר, ברגע שאתם מתחילים את השיחה בהצהרה על כך שאין לכם סוללה, בכל שלב שתבחרו לנתק זו לא תהיה אשמתכם אלא אשמת הסוללה. תוכלו לנתק גם באמצע משפט ועדיין הצד השני יבין אתכם.

עוד בוואלה!

איך מדברים בטלפון? אבא ביקש מילדיו לעשות תנועת יד - והתוצאות יגרמו לכם להרגיש זקנים

לכתבה המלאה
שיטה לניתוק שיחה. showerthoughtsco/TikTok, פלאש 90
פתחו כל שיחה עם "הטלפון שלי עומד למות"/פלאש 90, showerthoughtsco/TikTok
שיטה לניתוק שיחה. showerthoughtsco/TikTok, צילום מסך
ואז תוכלו לנתק מתי שבא לכם/צילום מסך, showerthoughtsco/TikTok

הסרטון זכה לעשרות אלפי צפיות ברשתות החברתיות השונות ואלפים הגיבו בהתלהבות. "וואו, אני כל כך הולך לעשות את זה עכשיו לכל שיחת טלפון שאני מקבל", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני עושה את זה כבר שנים. עובד כמו קסם". אדם נוסף תהה: "למה אתה חושף בפני אנשים את הסוד שלי?". אחד הצופים הביע דאגה: "זה רעיון טוב, אבל מה עושים אם הצד השני מחליט להתקשר שוב ומגלה שיש קו? אחרי השיחה צריך לכבות את הטלפון כדי שלא יעלו עליך". משתמש נוסף סיפר שהוא השתמש בשיטה הזאת כל כך הרבה פעמים, שאחיו החליט לקנות לו מטען נייד לחג רק כדי שתמיד תהיה לו סוללה.

צופה אחר ציין שהוא נתקל בסרטון של משתמשת שמעבירה את הטלפון שלה למצב טיסה בכל פעם שהיא לא רוצה להמשיך בשיחה - וכך גורמת לאיש בצד השני של הקו לחשוב שאין קליטה. הוא הוסיף: גם לא חייבים להעביר למצב טיסה. רק להשמיע רעשים, להגיד שאין קליטה ולנתק". אחר השיב לו: "זה דורש מאמץ ויכולת משחק. עדיף פשוט להגיד שאין סוללה ולנתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully